Amazon, jeden z największych sklepów w globalnej sieci, po raz kolejny zapowiedział wejście w branżę alkoholową. Firma chce sprzedawać od początku października wina.
Pierwsze informacje na ten temat pojawiły się w marcu 2008 roku. Wtedy serwis internetowy dziennika „Financial Times” doniósł o prowadzonej przez Amazon rekrutacji specjalistów od alkoholowego rynku. W czwartek przedstawiciele sklepu oficjalnie potwierdzili, że za kilka tygodni rozpoczną sprzedaż win.
Początkowo oferta będzie skierowana wyłącznie do amerykańskich klientów. Dodatkowo dostęp do usługi otrzymają mieszkańcy zaledwie 26 stanów. Regulacje prawne w pozostałych 24 skutecznie odstraszyły handlowego potentata.
Amazon współpracuje obecnie z firmą doradczą New Vine Logistics. Celem jest wypracowanie mechanizmu, który z jednej strony respektowałby lokalne przepisy, a drugiej umożliwiłby sprzedaż alkoholi wszystkim Amerykanom.
Według Stonebridge Research Group konsumpcja wina w USA szybko rośnie. Roczna sprzedaż przekroczyła już 30 miliardów dolarów. Tylko 7% wygenerowały transakcje online. Amazon już w 1999 roku próbował wejść w branżę alkoholową – za 30 mln USD kupił serwis Wineshopper.com. Witrynę zamknięto jednak po roku.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.