Aplikacja K MAG również na tabletach z Androidem

Opublikowano: 20 lutego 2013. Kategoria: Rynek. Tagi:

Obecna w AppStore od kilku już miesięcy aplikacja magazynu K MAG jest już dostępna również w sklepie Google Play. Pojedyncze wydanie kosztuje 3,50 zł.

Tabletowe wydanie K MAG-a to – poza najważniejszymi treściami z papierowego wydania pisma – duża ilość materiałów dodatkowych, m.in. filmów i relacji z sesji zdjęciowych.

Aplikacja jest zaprojektowana niezależnie od wersji papierowej. Duża część artykułów występuje w dwóch językach – polskim i angielskim – a w wersji na iPada wybrane materiały można współdzielić na Facebooku. Integracja z portalami społecznościowymi to najważniejszy, obok rozszerzania oferty materiałów dodatkowych, kierunek rozwoju tabletowego wydania K MAG-a, przekonują twórcy. Za projekt i skład aplikacji K MAG-a odpowiada Emilia Nyka, autorka aplikacji magazynu kulinarnego KUKBUK.

K Mag

K MAG to ukazujący się od stycznia 2009 r. magazyn o stylu, kulturze i sztuce. Wspierają go strona internetowa www.kmag.pl oraz zintegrowane profile w mediach społecznościowych: Facebook (prawie 93 000 fanów), Instagram (ponad 2500 fanów), Twitter, Pinterest, YouTube (internetowa telewizja K MAG TV). Redaktorem naczelnym magazynu K MAG jest dziennikarz i fotograf, Mikołaj Komar.

Dawid ZarazińskiAplikacja K MAG również na tabletach z Androidem

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.