Obecna w AppStore od kilku już miesięcy aplikacja magazynu K MAG jest już dostępna również w sklepie Google Play. Pojedyncze wydanie kosztuje 3,50 zł.
Tabletowe wydanie K MAG-a to – poza najważniejszymi treściami z papierowego wydania pisma – duża ilość materiałów dodatkowych, m.in. filmów i relacji z sesji zdjęciowych.
Aplikacja jest zaprojektowana niezależnie od wersji papierowej. Duża część artykułów występuje w dwóch językach – polskim i angielskim – a w wersji na iPada wybrane materiały można współdzielić na Facebooku. Integracja z portalami społecznościowymi to najważniejszy, obok rozszerzania oferty materiałów dodatkowych, kierunek rozwoju tabletowego wydania K MAG-a, przekonują twórcy. Za projekt i skład aplikacji K MAG-a odpowiada Emilia Nyka, autorka aplikacji magazynu kulinarnego KUKBUK.
K MAG to ukazujący się od stycznia 2009 r. magazyn o stylu, kulturze i sztuce. Wspierają go strona internetowa www.kmag.pl oraz zintegrowane profile w mediach społecznościowych: Facebook (prawie 93 000 fanów), Instagram (ponad 2500 fanów), Twitter, Pinterest, YouTube (internetowa telewizja K MAG TV). Redaktorem naczelnym magazynu K MAG jest dziennikarz i fotograf, Mikołaj Komar.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.