ARBOmedia manifestuje

Opublikowano: 25 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

W ostatnią sobotę ulicami Warszawy przeszła manifestacja Domokratów. Jej uczestnicy starali się nakłonić mieszkańców stolicy do zainteresowania „Wielkimi Wyborami” w sklepach IKEA.

Domokraci to partia zwolenników „Wielkich Wyborów” trwających w tym tygodniu w sklepach IKEA. Uczestnicy pochodu wyruszyli z pl. Defilad i przeszli ulicami Świętokrzyską i Królewskim Przedmieściem aż do placu Zamkowego, po czym skierowali się na południe – w stronę pl. Konstytucji, skąd udali się z powrotem na pl. Defilad. Na całej trasie zorganizowano sześć postojów agitacyjnych, podczas których prowadzący manifestację znajdujący się na specjalnej mobilnej platformie skandował powtarzane przez manifestantów hasła: „Domokraci, dom jest najważniejszy", „Wielkie wybory w IKEA już od jutra!" czy „Od jutra w IKEA. Zagłosuj i wygraj”. Dodatkowo napotkanym przechodniom wręczano „ulotki wyborcze” IKEA.

Manifestacja Domokratów w Warszawie, 20.10.2007:
 
 

Manifestacja Domokratów stanowiła część kampanii promującej „Wielkie Wybory” w sklepach IKEA. W pochodzie wzięło udział 100 stażystów, rozdano blisko 10 000 ulotek. Domokraci aktywni byli także kolejnego dnia – w niedzielę w sześciu ośrodkach, w których znajdują się sklepy IKEA (Katowice, Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków) rozdawano ulotki IKEA w okolicach obwodowych komisji wyborczych.

„Działania promujące sklepy IKEA odbywają się w okresie wyborczym, gdy większość Polaków pochłonięta jest wiadomościami na temat kampanii i sondaży. Z tego powodu nawiązanie formą i charakterem przekazu do wyborów wydaje się współgrać z nastrojami odbiorców. IKEA w pewien sposób puszcza oko do wyborców prezentując swoich własnych kandydatów: lampę, komodę czy szafę” – mówi Marcin Niemierko Sales Executive w ARBOmedia Polska. „Dodatkowo forma manifestacji ulicznej oznacza widowiskowość i spektakularność przekazu, a zarazem umożliwia bezpośredni kontakt z jego adresatami” – dodaje Marcin Niemierko.

Kampanię bezpośrednio na zlecenie sieci sklepów IKEA przeprowadził dział Ambient domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska.

Hanna LaskowskaARBOmedia manifestuje

Podziel się!

O autorze

hania