ARBOmedia na basenach i w fitness klubach

Opublikowano: 17 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Rośnie liczba kampanii przeprowadzanych przez ARBOmedia Polska w ambientowym kanale Sport&Wellness. Albothyl, Onozis, Electrolux, Simplus oraz DVD z filmem “Sposób na rekina” to marki i produkty, których kampanie firma realizuje obecnie na basenach i w fitness klubach.
Dom sprzedaży mediów ARBOmedia Polska zakończył właśnie realizację kampanii Simplus na basenach i Aquaparkach. W kanale Sport&Wellness ruszają tymczasem akcje promujące Albothyl, Onozis oraz DVD z filmem „Sposób na rekina”. W przygotowaniu znajduje się też kampania promująca urządzenia marki Elektrolux i preparat Ultrafastin.

Reklamodawcy coraz chętniej wybierają obiekty sportowe na miejsce promocji. Umożliwiają one wykorzystanie wielu różnorodnych nośników reklamowych – od plakatów i banerów, przez naklejki i standy, na obrazach umieszczanych na dnie basenu skończywszy. „W zakończonej kampanii Simplusa uzyskano niezwykle wysoką widoczność reklamy dzięki umieszczeniu jej m. in. na podprysznicowych matach. Przekaz dotarł w ten sposób do praktycznie wszystkich osób korzystających w danym okresie z basenów, zaś dzięki oryginalnemu nośnikowi – zainteresował i został w pamięci odbiorców na długo” – mówi Joanna Woźniak, Sales Manager w ARBOmedia Polska. Simplus reklamowany był także na naklejkach w szatniach oraz banerach i plakatach.

Reklama zlokalizowana w obiektach sportowych dociera do specyficznej, trudno-osiągalnej za pomocą tradycyjnych mediów grupy. Są to osoby aktywne, dbające o zdrowie, wygląd i kondycję oraz skłonne do ponoszenia wydatków na te cele. Obecność w miejscu, w którym odbiorcy ci spędzają wolny czas jest atutem dla reklamodawców zwłaszcza z branży kosmetyczno- farmaceutycznej. „W kwietniu br. realizowaliśmy już podobną do obecnej kampanię dla Albothyl. W rezultacie promocji wykorzystującej przede wszystkim naklejki na kaflach, lustrach i podłodze, odnotowano wzrost sprzedaży preparatu. Z tego powodu w bieżącej kampanii zaproponowaliśmy powtórzenie akcji na basenach” – dodaje Joanna Woźniak.

Przeprowadzane w kanale Sport&Wellness kampanie takich marek, jak Simplus czy Elektrolux pokazują, iż nie tylko branża kosmetyczno-farmaceutyczna dostrzega w nim atrakcyjne miejsce na promocję. Polacy coraz częściej odwiedzają obiekty sportowe, następuje popularyzacja mody na zdrowy tryb życia, przez co rośnie liczba klientów obiektów sportowych. Dodatkowo dzięki odpowiedniemu doborowi lokali czy placementów, przekaz może zostać skierowany do precyzyjnie określonej grupy – kobiet, mężczyzn, osób lepiej zarabiających, mieszkańców mniejszych miast itp. Kanał Sport&Wellness może więc stanowić nie tylko główny element media mixu w przypadku kampanii skierowanych do osób aktywnie uprawiających sport, lecz także doskonałe wsparcie kampanii o szerszym zasięgu w tradycyjnych mediach.

Sieć obiektów sportowych oferowana przez ARBOmedia Polska obejmuje około 650 obiektów w całym kraju. Są to nie tylko fitness kluby i baseny, lecz także korty tenisowe, hale sportowe, squash kluby, lodowiska i pola golfowe. W portfolio ARBOmedia Polska znajduje się dodatkowo blisko 450 obiektów typu Beauty&Wellness – salonów kosmetycznych, salonów fryzjerskie, solariów, SPA.

www.arbomedia.pl

Hanna LaskowskaARBOmedia na basenach i w fitness klubach

Podziel się!

O autorze

hania