ARBOvision dla Polpharma

Ruszyła akcja promocyjna żelu Ultrafastin. Trzymiesięczna kampania skierowana jest do trenerów w klubach fitness. Kampanię przygotowała ARBOvision.

W stu największych klubach fitness w Polsce ruszyła kampania promująca żel Ultrafastin. Trzymiesięczna akcja przeciwko kontuzjom kierowana jest przede wszystkim do trenerów klubów fitness jako liderów opinii. Działania o charakterze edukacyjnym, na których opiera się kampania, zostały przygotowane we współpracy z lekarzami.

Akcja prowadzona przez ARBOvision pod hasłem “Bądź fit z głową” ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz zwiększenie sprzedaży żelu Ultrafastin.
ARBOvision przeprowadzi również analizę wyników kampanii. Polpharma jest kolejną firmą farmaceutyczną, obok Ranbaxy dla której ARBOvision prowadzi działania marketingowe.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top