Firma ARC Europe rozpoczął start-up scouting. Wybrano trzy obszary biznesowe: alternatywna mobilność, connectivity (connected cars) i elektromobilność (EV). Już wkrótce wybrane start-upy będą mogły wdrażać wspólne rozwiązania w całej Europie.
ARC EUROPA szuka partnerów
ARC Europe to największy dostawca usług car assistance w segmencie B2B w Europie, posiadający sieć w ponad 40 krajach. Firma współpracuje z największymi producentami samochodów i ma pod ochroną ponad 46 mln pojazdów. Oprócz tradycyjnych usług car assistance, celem firmy jest wspieranie rozwoju elektromobilności oraz zapewnienie rozwiązań w zakresie mobility i connected cars.
ARC Europe to firma z 30-letnią praktyką, za którą stoi doświadczenie i wiedza w branży motoryzacyjnej. Jednocześnie jest to „tradycyjna” organizacja, w której rozwój innowacji jest procesem długotrwałym. Start-upy są częścią „zwinnego” ekosystemu, w którym innowacje rozwijają się błyskawicznie. Wierzymy, że współpraca z takimi podmiotami pozwoli nam wypracować rozwiązania będące odpowiedzią na ewolucję branży i oczekiwania klientów. Zdecydowaliśmy się na tzw. scouting czyli przegląd start-upów, bez ograniczeń geograficznych i formalnych. Nie jest to projekt akceleracyjny; chcemy znaleźć partnerów biznesowych, z którymi możemy tworzyć wartość dodaną dla klientów B2B i rozwijać nasz biznes. Jesteśmy otwarci na rozmowę z każdym ciekawym zespołem, który może wspierać nasz ekosystem – wyjaśnia Rafał Staszkiewicz, Dyrektor Marketingu ARC Europe Polska i koordynator projektu.
Projekt podzielony na etapy
Pierwszy wspólny projekt start-up scouting koncentruje się na trzech obszarach biznesowych: alternatywna mobilność, connectivity (connected cars) oraz elektromobilność (EV). Wybrane start-upy będą miały możliwość współpracy przy wdrażaniu nowych produktów oraz innowacji w sieci ARC Europe w całej Europie.
Projekt jest podzielony na kilka etapów. Pierwszym była wstępna selekcja kilkudziesięciu start-upów w trzech najważniejszych obszarach. W grudniu 2021 odbyły się sesje pitchingowe – spotkania online oraz prezentacje projektów. Na początku tego roku wybrane start-upy zostaną zaproszone do dalszych rozmów i warsztatów, które mają za zadanie wypracować konkretne rozwiązania biznesowe. W ramach projektu planowana jest także weryfikacja pomysłów (PoC) i realizacja projektów pilotażowych.
Projekt jest realizowany we współpracy z niemiecką platformą innowacji STARTUP AUTOBAHN wspieraną przez Plug and Play (z siedzibą w Stuttgarcie) oraz niemiecki automobilklub – ADAC.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.