Arc Worldwide Polska dla marki Żywiec

Opublikowano: 2 stycznia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

W grudniu został rozstrzygnięty przetarg na kompleksową obsługę serwisu internetowego www.zywiec.com.pl. Zwycięski projekt przedstawiła agencja Arc Worldwide Polska.
W ramach obsługi Arc zajmie się stworzeniem nowego projektu serwisu internetowego, tak by był on interaktywnym narzędziem komunikacyjnym, wspierającym wszystkie działania marketingowe realizowane przez markę Żywiec.

Przetarg ogłoszony został w październiku br., wzięło w nim udział 5 agencji,
w tym Max Weber – agencja dotychczas obsługująca serwis marki Żywiec.
Współpraca z nową agencją rozpocznie się z początkiem 2008 r. Pierwsze efekty współpracy z agencją Arc będą widoczne w sieci na początku II kwartału 2008 r. Projekty aktualnie realizowane przez agencję Max Weber będą przez nią prowadzone aż do ich zakończenia, niezależnie od rozpoczęcia współpracy z agencją Arc.

Hanna LaskowskaArc Worldwide Polska dla marki Żywiec

Podziel się!

O autorze

hania