Platforma wprowadza nowy program dla sprzedawców „WY na pierwszym miejscu”.
Arena.pl chce „wypełnić lukę rynku e-commerce oferując marketplace z wyselekcjonowaną grupą sprzedawców, oferujących wyłącznie najwyższą jakość obsługi klienta, bezpieczeństwo i całą paletę udogodnień”. Każda z firm przechodzi weryfikację przed dołączeniem do grona partnerów. W praktyce sprawdzana jest historia funkcjonowania firm w biurach informacji gospodarczej oraz bazach CEIDG i KRS. Dodatkowo aktywne podmioty poddawane są analizie jakościowej oferowanego asortymentu i weryfikowane są opinie kupujących o danym sprzedawcy. Zostało ustalone także kryterium obrotu miesięcznego z prowadzonej przez siebie dotychczas aktywności, którym sprzedawca musi się wykazać przed dołączeniem do grona Arena.pl. Handlujący na platformie są również zobowiązani przejść bezpłatną integrację z operatorem płatności internetowych PayU, w celu zapewnienia bezpieczeństwa transakcji.
Miesięcznie zawieramy współpracę z ok. 200 nowymi przedsiębiorcami, których informujemy, iż firma m.in. uzależnia pozycjonowanie ich oferty od jej jakości – np. dokładnego opis produktu, liczby zdjęć, opinii o sprzedawcy, czasu wysyłki i kosztów dostawy. Wykorzystujemy do tego nasze pierwsze rozwiązania oparte na “data science”. Dodatkowo kontaktujemy się z każdym kupującym, aby potwierdzić jakość pierwszych transakcji danego sklepu, przeprowadzonych na naszej platformie – przekonuje Marcin Jabłoński, prezes Arena.pl SA.
Od stycznia do końca sierpnia br., liczba sprzedawanych produktów zwiększyła się o 221 procent. W pierwszym półroczu br. z oferty dostępnej na platformie skorzystało prawie 6 mln klientów, a do końca września 2018 roku odwiedziło ją już ponad 7 mln klientów, generując ok. 51 mln odsłon. To ponad trzykrotny wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku, kiedy to zakupów na Arena.pl dokonało niespełna 2 mln osób.
Każdy partner rozpoczynający współpracę z Arena.pl, może liczyć na wsparcie marketingowe i dostęp do nowej grupy odbiorców. Platforma dokłada wszelkich starań, by sprzedawcy osiągali dobre wyniki już w pierwszym kwartale współpracy. Dodatkowo partnerzy są zwolnieni z kosztów obsługi płatności online.
Sprzedawcy w programie „WY na pierwszym miejscu” korzystają z bezpłatnego wystawienia przedmiotów. Prowizja jest pobierana tylko w momencie sprzedaży produktu i należy ona do najniższych na rynku – mówi prezes Jabłoński. – Dzięki współpracy z PayU możemy też zaoferować dostęp do odroczonych płatności, takich jak „płacę później” czy „zakupy na raty”, a w planach mamy kolejne integracje z kolejnymi operatorami – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.