Właściciel platformy sprzedaży Arena.pl zanotował w I połowie 2016 r. ponad 876 tys. zł przychodu i prawie 179 tys. zł zysku netto. Od momentu startu w lutym, do końca półrocza bieżącego roku, platforma podwoiła liczbę dostępnych produktów, których obecnie jest około 4 mln. Firma współpracuje z 2 tys. zarejestrowanymi sprzedawcami.
Zgodnie z ideą współwłasności, partnerzy Arena.pl mogą stać się jej właścicielami. Użytkownicy serwisu dokonując transakcji zbierają punkty, które mogą być w przyszłości wymienione m.in. na akcje Spółki. To pierwszy na świecie program współwłasności w społeczności, finansowany wyłącznie przez polski kapitał.
Naszym celem strategicznym jest pozycja wicelidera polskiego rynku e-commerce. Zanotowaliśmy mocny start, z którego jesteśmy zadowoleni. Na rynku jest miejsce dla kolejnego mocnego gracza, a naszym atutem jest m.in. oryginalny model współwłasności Arena.pl, który chcemy propagować – powiedział prezes Michał Kowalski.
Partnerem strategicznym projektu jest MasterCard, głównym udziałowcem jest fundusz LMB Capital, w połowie należący do Banku SGB.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!