Popularność serwisu ArsLege.pl oferującego audio ustawy i prawnicze testy on Line, rośnie. Zaledwie po sześciu miesiącach funkcjonowania udało się osiągnąć wynik ponad 10 tysięcy unikalnych użytkowników dziennie.
– Stało się to, co musiało się stać i na co ciężko pracowaliśmy – cieszy się Tomasz Ostrowski Prezes Zarządu Prawomaniacy Sp. z o.o. będącej właścicielem serwisu Ars Lege. – Rzeczywiście wynik 10 tysięcy użytkowników dziennie, osiągnięty w tak krótkim czasie, dla wielu start-upów pozostaje jedynie w sferze marzeń. Nie zamierzamy jednak spocząć na laurach i chcemy dalej konsekwentnie realizować naszą strategię rozwoju i budowy multimedialnego centrum wiedzy prawniczej. To co osiągnęliśmy do tej pory, cieszy nas i motywuje, ale to dopiero początek. Nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa, – dodaje Ostrowski – najlepsze dopiero przed nami.
– Jedne z większych wyzwań jakie teraz stoją przed spółką to właściwa konwersja rosnącej popularności na sprzedaż swoich produktów, oraz konieczność budowy odpowiednio dobranej oferty reklamowej. Grupa docelowa użytkowników jest bardzo jasno określona i stanowi ciekawą i atrakcyjną grupę konsumentów – mówi Marek Dornowski z Funduszu INQBE, będącego inwestorem i współwłaścicielem serwisu – dużym błędem byłoby z tego nie skorzystać.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.