Artegence gwarantuje życie po życiu

Artegence rusza w maju z dwumiesięczną kampanią skierowaną do wydawców prasy. Reklamy, które ukazały się m.in. w miesięcznikach Marketing&more oraz Press przedstawiają nagrobek Prasy Drukowanej z latami jej życia, czyli od momentu wynalezienia druku w 1452 roku do 2012 roku, kiedy przypuszczalnie rola prasy drukowanej będzie marginalna.
W kampanii Artegence postanowiła paradoksalnie wykorzystać branżowe tytuły drukowane wierząc, że czytają je najwytrwalsi zwolennicy druku.

– Chcieliśmy zaskoczyć rynek. Większość wydawców przeczuwa konieczność wprowadzenia zmian w swoich modelach biznesowych. My oferujemy im rozwiązania, które pozwolą wykorzystać potencjał mediów interaktywnych nie tylko w celach wizerunkowych, lecz przede wszystkim jako element fundamentalny biznesu – mówi Andrzej Szewczyk, Senior Innovation Manager w agencji interaktywnej Artegence.

Artegence gwarantuje życie po życiu 1

Reklama prasowa zachęca do zapoznania się z ofertą doradczą Artegence przeznaczoną dla wydawców prasy, odsyłając do internetowego serwisu http://zyciepozyciu.info/ . Jego trzonem jest informacja o autorskiej platformie artcore CCMS (Community & Content Management System), czyli zestawu modułów umożliwiających szybką budowę portalu przy uwzględnieniu wszelkich indywidualnych potrzeb klienta. Obok mechanizmów zapewniających możliwości zarządzania treścią, artcore oferuje unikalny zestaw narzędzi do budowania silnej społeczności w filozofii web 2.0.

Obecnie platforma artcore jest podstawą funkcjonowania kilkunastu portali, które swoim miesięcznym zasięgiem obejmują 5 milionów użytkowników polskiej sieci.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top