Artegence pięciokrotnie dla BPH

Opublikowano: 24 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Bank BPH uruchomił w ostatnich tygodniach kilka kampanii internetowych, przygotowanych przez Artegence. Bank reklamuje w nich kredyty dla firm, Pożyczkę od ręki, kredyty mieszkaniowe oraz Lokatę Indeks Plus.
Cztery kampanie internetowe są rozwinięciem kampanii ATL. W tym tygodniu rozpoczyna się także emisja drugiej odsłony reklam kredytów dla firm („Jeszcze większe kredyty dla firm”), która została przygotowana przez Artegence wyłącznie na potrzeby Internetu, niezależnie od kreacji wykorzystanej w innych mediach.

Kampanie startują kolejno w tygodniowych odstępach od połowy sierpnia. Pierwsza ruszyła kampania Szybkich Kredytów dla Firm w siedmiu różnych formatach reklamowych. Kampania Pożyczki od ręki rozpoczęła się z końcem sierpnia, Kredytów Mieszkaniowych pierwszym tygodniu września, zaś Lokaty Indeks Plus w kolejnym. Zasięg wymienionych kampanii obejmuje największe polskie portale oraz sieci reklamowe (Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, komunikator Gadu-Gadu oraz sieci Ad.net i  IDMnet).

Artegence obok kreacji reklamowych odpowiada również za przygotowanie na potrzeby kampanii Banku BPH promocyjnych serwisów internetowych, dedykowanych poszczególnym produktom (tzw. microsite’ów).

Za zakup mediów jest odpowiedzialny: Beyond Interactive, część domu mediowego MediaCom.

www.artegence.com

Hanna LaskowskaArtegence pięciokrotnie dla BPH

Podziel się!

O autorze

hania