Bank BPH uruchomił w ostatnich tygodniach kilka kampanii internetowych, przygotowanych przez Artegence. Bank reklamuje w nich kredyty dla firm, Pożyczkę od ręki, kredyty mieszkaniowe oraz Lokatę Indeks Plus.
Cztery kampanie internetowe są rozwinięciem kampanii ATL. W tym tygodniu rozpoczyna się także emisja drugiej odsłony reklam kredytów dla firm („Jeszcze większe kredyty dla firm”), która została przygotowana przez Artegence wyłącznie na potrzeby Internetu, niezależnie od kreacji wykorzystanej w innych mediach.
Kampanie startują kolejno w tygodniowych odstępach od połowy sierpnia. Pierwsza ruszyła kampania Szybkich Kredytów dla Firm w siedmiu różnych formatach reklamowych. Kampania Pożyczki od ręki rozpoczęła się z końcem sierpnia, Kredytów Mieszkaniowych pierwszym tygodniu września, zaś Lokaty Indeks Plus w kolejnym. Zasięg wymienionych kampanii obejmuje największe polskie portale oraz sieci reklamowe (Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, komunikator Gadu-Gadu oraz sieci Ad.net i IDMnet).
Artegence obok kreacji reklamowych odpowiada również za przygotowanie na potrzeby kampanii Banku BPH promocyjnych serwisów internetowych, dedykowanych poszczególnym produktom (tzw. microsite’ów).
Za zakup mediów jest odpowiedzialny: Beyond Interactive, część domu mediowego MediaCom.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.