Nową jednostką organizacyjną w ramach Artegence jest Dział Badań wydzielony z Działu Strategii.
Zadania Działu Badań to przede wszystkim systematyczne testy usability, wywiady pogłębione w fazach poprzedzających budowę serwisów i tworzenie Architektury Informacyjnej dla klientów Artegence. Drugim obszarem działalności Działu Badań jest biały wywiad i analiza symptomów globalnych zmian w internecie na potrzeby klientów Artegence.
Tomasz Jakubowski, dotychczas specjalista ds. strategii, objął funkcję managera ds. badań. Specjalizuje się w przygotowywaniu Architektury Informacyjnej. W branży badawczej od dziesięciu lat. Pracował m.in. w PBS Sopot (obecnie PBS DGA), gdzie odpowiedzialny był m.in. za sondaż Exit Poll w okresie wyborów prezydenckich w 2000 roku. Dla nowego Działu Badań przygotował kilka autorskich produktów konsultingowych, w tym „Audyt Widzialności w sieci Internet”, który jest punktem wyjścia do tworzenia „Strategii Obecności”. Celem audytu widzialności jest zidentyfikowanie i opis światów społecznych oraz ich dynamiki w internecie. Audyt ten jest narzędziem pomocniczym w procesie budowania społeczności i tworzenia strategii webowych dla kluczowych klientów Artegence.
Do zespołu działu badań jako specjalista ds. badań dołączyła też Paulina Rzymska.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.