Artegence wyodrębnia Dział Badań

Nową jednostką organizacyjną w ramach Artegence jest Dział Badań wydzielony z Działu Strategii.

Zadania Działu Badań to przede wszystkim systematyczne testy usability, wywiady pogłębione w fazach poprzedzających budowę serwisów i tworzenie Architektury Informacyjnej dla klientów Artegence. Drugim obszarem działalności Działu Badań jest biały wywiad i analiza symptomów globalnych zmian w internecie na potrzeby klientów Artegence.

Tomasz Jakubowski, dotychczas specjalista ds. strategii, objął funkcję managera ds. badań. Specjalizuje się w przygotowywaniu Architektury Informacyjnej. W branży badawczej od dziesięciu lat. Pracował m.in. w PBS Sopot (obecnie PBS DGA), gdzie odpowiedzialny był m.in. za sondaż Exit Poll w okresie wyborów prezydenckich w 2000 roku. Dla nowego Działu Badań przygotował kilka autorskich produktów konsultingowych, w tym „Audyt Widzialności w sieci Internet”, który jest punktem wyjścia do tworzenia „Strategii Obecności”. Celem audytu widzialności jest  zidentyfikowanie i opis światów społecznych oraz ich dynamiki w internecie. Audyt ten jest narzędziem pomocniczym w procesie budowania społeczności i tworzenia strategii webowych dla kluczowych klientów Artegence.
 
Do zespołu działu badań jako specjalista ds. badań dołączyła też Paulina Rzymska.

www.artegence.com

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry