Agencja artflash interactive w ramach nowego pozycjonowania marki postawiła na kompleksowy rebranding. Nowy logotyp i strona internetowa agencji mają podkreślić kompetencje i doświadczenie firmy na rynku interaktywnym.
artflash interactive od 2004 r. specjalizuje się w budowaniu stron i serwisów www, kampanii internetowych, opracowywaniu strategii online oraz działaniach marketingowych i komunikacyjnych w internecie. Pracowała dla takich marek, jak: Audi, Bosch, Wrigley Poland, Kompania Piwowarska, Lorenz Bahlsen czy McCain. Teraz przyszłedł czas na nową strategię marki.
Nowy wizerunek to dla mnie symbol przejścia od fazy stabilizacji do dynamicznego wzrostu i dorosłości agencji. Pokazuje naszą dojrzałość biznesową i jednocześnie akcentuje nasze największe atuty: niezależność, otwartość na wyzwania i radość, jaką daje nam marketing interaktywny – powiedział Tomek Chabowski, dyrektor kreatywny i prezes zarządu artflash interactive.
Nowy wizerunek artflash interactive to również strona internetowa: www.artflash.pl, która zachęca do poznania nowej twarzy agencji oraz pokazuje jej dokonania z ostatnich 9 lat. Hasło wykorzystywane w procesie rebrandingu brzmi: „Design, develop, enjoy!”.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!