Agencja artflash interactive w ramach nowego pozycjonowania marki postawiła na kompleksowy rebranding. Nowy logotyp i strona internetowa agencji mają podkreślić kompetencje i doświadczenie firmy na rynku interaktywnym.
artflash interactive od 2004 r. specjalizuje się w budowaniu stron i serwisów www, kampanii internetowych, opracowywaniu strategii online oraz działaniach marketingowych i komunikacyjnych w internecie. Pracowała dla takich marek, jak: Audi, Bosch, Wrigley Poland, Kompania Piwowarska, Lorenz Bahlsen czy McCain. Teraz przyszłedł czas na nową strategię marki.
Nowy wizerunek to dla mnie symbol przejścia od fazy stabilizacji do dynamicznego wzrostu i dorosłości agencji. Pokazuje naszą dojrzałość biznesową i jednocześnie akcentuje nasze największe atuty: niezależność, otwartość na wyzwania i radość, jaką daje nam marketing interaktywny – powiedział Tomek Chabowski, dyrektor kreatywny i prezes zarządu artflash interactive.
Nowy wizerunek artflash interactive to również strona internetowa: www.artflash.pl, która zachęca do poznania nowej twarzy agencji oraz pokazuje jej dokonania z ostatnich 9 lat. Hasło wykorzystywane w procesie rebrandingu brzmi: „Design, develop, enjoy!”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.