Arvato Polska podpisał umowę z Endo – producentem ubranek dziecięcych – na pełną obsługę logistyczną. Współpraca rozpoczęła się w sierpniu 2014 roku, a teraz jej zakres został rozszerzony o integrację systemową z uwzględnieniem bezpośrednich realizacji ze składu celnego.
Początkowo projekt obejmował kompleksową obsługę sklepu internetowego tylko w ramach magazynu krajowego, w którym cały towar z importu był dostarczany w kartonach już po ocleniu ze Składu Celnego. Kolejny etap obejmował uruchomienie wszystkich dotychczasowych procesów w obszarze Składu Celnego w arvato z zachowaniem dotychczasowych wskaźników poziomu realizacji zleceń wysyłkowych.
Realizacja tego projektu wymagała bezpośredniej współpracy sześciu firm i wiązała się z integracją czterech niezależnych systemów informatycznych – WMS arvato, ERP endo, CMS endo i systemu do obsługi zgłoszeń celnych Huzar, który przekazuje dane dotyczące zgłoszeń celnych do sytemu Celina Urzędu Celnego.
Ten etap był bardzo złożony i wymagający dużej wiedzy oraz zaangażowania całego zespołu wdrożeniowego. Dzięki temu doświadczeniu udało nam się wykreować i zbudować nasze zupełnie nowe kompetencje w obszarze obsługi e-commerce, w zakresie składu celnego. Dodatkowo warto wspomnieć, że jest to pierwszy taki projekt na rynku – pierwszy o takim poziomie integracji – powiedziała Lidia Ratajczak-Kluck, Dyrektor SG SCM w arvato Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.