Aryton, polska marka modowa, zleciła prowadzenie działań e-marketingowych w mediach społecznościowych agencji PoProstu.Net.
Agencja mediów społecznościowych PoProstu.Net, wchodząca w skład Grupy AMP Media będzie odpowiedzialna za aktywną obecność marki Aryton w najpopularniejszych portalach social media – Facebook oraz Pinterest. W szczególności jej działania skoncentrują się na kreowaniu wizerunku marki Aryton, tworzeniu aplikacji, organizacji eventów oraz prowadzenia interakcji z fanami. Celem komunikacji z fanami na Facebooku jest zbudowanie lojalnej społeczności wokół marki Aryton. Zadanie to realizowane jest m.in. poprzez pozyskanie opinii klientów na temat marki i jej produktów i następnie wykorzystywanie ich w dalszym rozwoju firmy oraz informowanie w pierwszej kolejności fanów o nowościach, aktualnych promocjach i planowanych wydarzeniach. Status fana gwarantuje klientom ponadto dostęp do wyjątkowych okazji tj. rabaty i konkursy. Na profilu regularnie będą pojawiać się dedykowane zakładki
promocyjne oraz informacyjne. W najbliższym czasie pojawi się również aplikacja konkursowa oparta o Open Graph’a.
Działania na Facebooku wspierane są aktywnością na coraz popularniejszym w Polsce, a już trzecim największym portalu społecznościom na świecie – Pinterest. Narzędzie zostanie wykorzystanie do tworzenia albumów, w których umieszczane będą materiały zdjęciowe, m.in. z sesji, backstage’ów i innych wydarzeń związanych z marką.
Facebook.pl/ArytonPolska
Pinterest.pl/ArytonPolska
Informacja pochodzi od Partnera e-biznes.pl, firmy PoProstu.net.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.