Prywatni właściciele MDPL sp. z o.o, spółki prowadzącej sklep z audiobookami www.audioteka.pl, podjęli decyzję o rozszerzeniu grona udziałowców.
Obecnie przedstawiciele spółki rozmawiają z funduszem venture capital o potencjalnej inwestycji rzędu 1,5 – 2 mln zł. Rozważana jest także oferta prywatna do większej liczby udziałowców i debiut na rynku New Connect. Spółka wykorzysta te środki do dalszego rozwoju platformy sprzedaży i intensyfikację działań marketingowych.
– Spółka zwiększy w tym roku sprzedaż przynajmniej o 100% i podobne tempo chcielibyśmy utrzymać w przyszłości. Patrząc na wielkość potencjalnego rynku wycena poniżej 10-12 mln zł byłaby dla nas raczej mało atrakcyjna. Jesteśmy leaderem sprzedaży audiobooków w formie plików do pobrania. Chcemy być leaderem tego rynku w ogóle, czyli sprzedawać znacznie więcej plików niż sprzedaje się obecnie audiobooków na płytach CD. Dzięki wygodzie korzystania z audiobooków jaką oferuje nasz serwis, dzięki współpracy z producentami telefonów (Nokia), dzięki współpracy z operatorami GSM (Orange) może stać się to możliwe nawet w ciągu dwóch lat. – komentuje Marcin Beme, członek Rady Nadzorczej MDPL Sp. z o.o.
MDPL należy w 50% do spółek Maxioma sp. z o.o i do notowanej na GPW spółki marketingu internetowego K2 Internet SA.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.