Serwis aukcyjny Świstak zmienił zasady funkcjonowania Programu Partnerskiego. Od poniedziałku każdy jego uczestnik może stworzyć własną wersję Świstaka – zmieniając kolorystykę, dodając nagłówek i stopkę oraz promując tam tylko wybrane aukcje. Dzięki temu narzędziu możliwe jest więc stworzenie własnego systemu aukcyjnego zawierające tylko aukcje jednego sprzedawcy lub z wybranej tematyki.
Program Partnerski oferowany przez Świstaka został przygotowany z myślą o tych serwisach, które chciałyby zaoferować swoim użytkownikom darmową i przyjazną platformę aukcyjną, a jednocześnie nie są w stanie przygotować go samodzielnie. Wykorzystanie w tym celu możliwości i doświadczenia Świstaka pozwala w krótkim czasie zaoferować spersonalizowany moduł handlowy na dowolnej stronie.
Dodatkową zaletą Programu Partnerskiego jest możliwość uzyskiwania dochodów z wpłat dokonywanych w przyszłości przez poleconych użytkowników (każda osoba zarejestrowana dzięki utworzonemu subserwisowi staje się 'poleconą’).
Przykład wdrożenia nowej wersji Programu Partnerskiego serwisu Świstak dostępny jest np. pod adresami: http://igsm.swistak.pl/ oraz http://beauty.swistak.pl/.
Świstak to obecnie drugi pod względem popularności serwis aukcyjny w Polsce. W najnowszym badaniu Megapanel PBI/Gemius (październik 2004) miał 245 tys. unikalnych użytkowników, a w chwili obecnej notuje ponad 320 tys. UU miesięcznie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.