Autobusem po złoto z Fort Boyard

Ruszyła intensywna kampania najnowszego programu rozrywkowego TVP realizowana przez CAM Media. Promocja „Fort Boyard” obejmuje osiem największych miast Polski.
Na antenie TVP2 pojawił się "Fort Boyard” to show, które odniosło sukces w wielu krajach. W polskiej edycji, do której prawa zdobyło TVP wzięło udział 104 uczestników i 26 gwiazd. Niektóre z nich to: Anna Popek, Przemysław Saleta, Justyna Steczkowska oraz Mariusz Pudzianowski. Ich twarze znajdują się na layoutach, wykorzystywanych przez CAM Media.

W kampanii „Fort Boyard” pod hasłem „Złoto dla zuchwałych” wykorzystano mix reklam typu King Size + Full Back + Queen Size oraz TramMax. Ciekawością okazało się wykorzystanie najnowszych autobusów Scania, które są przystosowane do zamieszczania tego typu nośników. Specjalny panel z tyłu autobusu pozwala na łatwy montaż i nie powoduje zniekształcenia layoutu. Umożliwia lepszą ekspozycję reklamy typu Full Back zarówno w dzień, jak i w nocy. CAM Media w swoich kampaniach wykorzystuje tylko nowe pojazdy. Przykładem może być nowoczesny, wrocławski tramwaj Protram, którego w swoich kampaniach używa wyłącznie spółka CAM Media.

„Fort Boyard” to kolejna kampania wspólnie realizowana przez TVP i CAM Media. Współpraca firm trwa od 2005 roku, obejmowała między innymi projekty: „Miasto Marzeń”, „Smerfy”, „Załóż się”, „Wieczorynka Kubuś Puchatek”. Transit Advertising, dzięki wysokiej jakości nośnikom, stanowi idealne medium promocji rozrywki.

Firma CAM Media odpowiedzialna jest za produkcję, odpowiednią ekspozycję wszystkich layoutów, serwisowanie nośników, adaptowanie projektów graficznych dostosowanych do transitu oraz bieżące monitorowanie kampanii. Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Guideline

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top