Firma Google wprowadza do swojej poczty elektronicznej Gmail automatyczne tłumaczenia wiadomości. Z Gmail Labs znika opcja translatora i inne mniej popularne wśród użytkowników funkcje. Jakie?
1 maja firma Google ogłosiła na blogu, że ukończyła prace nad stworzeniem automatycznego tłumacza wiadomości mailowych. W chwili obecnej funkcja tłumaczenia jest dostępna dla wszystkich skrzynek pocztowych.
Koncern Google już w ubiegłym roku zapowiadał, że uruchomi spójne narzędzie tłumaczenia wiadomości elektronicznych w poczcie Gmail. Miał jednocześnie pozbyć się wielu projektów i produktów pobocznych, które nie działały tak, jak powinny.
Automatyczne tłumaczenie wiadomości mailowych zostało pierwotnie wprowadzone w ramach Gmail Labs w maju 2009 roku. Użytkownicy poczty Gmail, zwłaszcza biznesmeni, uznali je za bardzo użyteczne, stąd też plany firmy Google wskazujące na rozwijanie i jednoczesne uproszczenie tego produktu.
Od chwili, gdy tłumaczenia wiadomości mailowych stały się jedną z najpopularniejszych eksperymentalnych usług, uznaliśmy, że nadszedł czas na ich usunięcie z Gmail Labs i przeniesienie do realnego świata – powiedział Jeff Chin, product manager Google Translate.
Kiedy na skrzynkę mailową użytkownika przyjdzie wiadomość w innym języku, będzie mógł kliknąć bezpośrednio w przycisk „przetłumacz wiadomość”, zamiast sprawdzać tłumaczenie w Gmail Labs.
W przygotowaniu do zamknięcia z Gmail Labs są dodatkowo takie usługi jak: Old Snakey, Mail Goggles, Mouse Gestures, Hide Unread Counts, Move Icon Column, Inbox Preview, Custom Date Formats and SMS in Chat gadget.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.