W poniedziałek, 7 września Axel Springer Polska startuje z nowym serwisem motoryzacyjnym. Autoporadnik.pl to witryna poradnicza redagowana przez internautów i ekspertów. Serwis funkcjonuje w oparciu o zasadę „szybkie pytanie – szybka odpowiedź”.
Serwis skierowany jest do osób, które poszukują odpowiedzi na pytania związane z motoryzacją oraz do użytkowników, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i pomóc pytającym. Na stronach autoporadnika internauci mogą zadawać pytania, odpowiadać na nie, a także oceniać publikowane wypowiedzi. Jeśli odpowiedzi użytkownika będą dla innych szczególnie pomocne, osoba ta otrzyma status eksperta z uprawnieniami do edytowania i moderowania publikowanych w serwisie wypowiedzi.
Pytania i odpowiedzi zgrupowane są w prawie trzydziestu kategoriach tematycznych. Nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu czuwa dział techniczny, a także redakcja miesięcznika Auto Świat Poradnik i eksperci stale współpracujący z magazynem. Na pytania szczególnie interesujące redakcja samodzielnie udzieli wyczerpującej wypowiedzi. Ponadto serwis planuje nawiązanie współpracy ze specjalistami z firm motoryzacyjnych, którzy automatycznie otrzymają status eksperta i możliwość promocji swojej firmy w rozbudowanym profilu. Przez ostatni miesiąc serwis testowany był w wersji beta.
Częścią serwisu jest również cykl komiksów o przygodach MotoMariana, który został twarzą startującej od poniedziałku kampanii reklamowej. Kampania obejmie drukowane tytuły Axel Springer Polska oraz serwisy internetowe wydawcy i Onet.pl.
Autoporadnik.pl uzupełni ofertę serwisów motoryzacyjnych Axel Springer Polska, która obecnie obejmuje autoswiat.pl oraz przejęty w sierpniu serwis roadlook.pl i domenę autofun.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.