Grupa Marketingowa Aveex.com podpisała umowę na realizację strategii marketingowej promującej Kozminski University Center of Excellence. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania w tym zakresie.
Dotychczas skupialiśmy się na ulepszaniu części naszych działań. Mając jednak poczucie, że to za mało, podjęliśmy wyzwanie rzucone przez guru zarządzania R. L. Ackoffa zaprojektowania wszystkich procesów od nowa – wyjaśniła Sylwia Hałas-Dej, dyrektor ds. programów edukacyjnych i rozwoju Center of Excellence. – W rezultacie pod hasłem „Competing for the Future” w 2012 roku powstało Center of Excellence – przestrzeń, w której dzięki połączeniu różnych ról pełnionych przez uczelnię, wszyscy możemy skorzystać z efektu synergii powstającego poprzez wymianę wiedzy w 10 kluczowych obszarach.
Akcja promocyjna obejmuje działania z zakresu public relations, a także marketing internetowy: kampanię Google AdWords i wideo marketing (testimonial z wykorzystaniem wizerunku absolwentów). Ich realizacją zajmą się należące do Grup Aveex.com agencja Red Pen Public Relations, dom mediowy Essencja, agencja reklamowa Bandera oraz agencja interaktywna Sternick.
Współpraca została rozpoczęta w styczniu bieżącego roku. Za projekt z ramienia Aveex.com odpowiadają Izabela Jurek i Michał Tomasik. Nadzór nad całym projektem sprawuje Marcin Wojciechowski – dyrektor kreatywny Grupy Aveex.com.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.