Grupa Marketingowa Aveex.com podpisała umowę na realizację strategii marketingowej promującej Kozminski University Center of Excellence. Agencja będzie odpowiadać za kompleksowe działania w tym zakresie.
Dotychczas skupialiśmy się na ulepszaniu części naszych działań. Mając jednak poczucie, że to za mało, podjęliśmy wyzwanie rzucone przez guru zarządzania R. L. Ackoffa zaprojektowania wszystkich procesów od nowa – wyjaśniła Sylwia Hałas-Dej, dyrektor ds. programów edukacyjnych i rozwoju Center of Excellence. – W rezultacie pod hasłem „Competing for the Future” w 2012 roku powstało Center of Excellence – przestrzeń, w której dzięki połączeniu różnych ról pełnionych przez uczelnię, wszyscy możemy skorzystać z efektu synergii powstającego poprzez wymianę wiedzy w 10 kluczowych obszarach.
Akcja promocyjna obejmuje działania z zakresu public relations, a także marketing internetowy: kampanię Google AdWords i wideo marketing (testimonial z wykorzystaniem wizerunku absolwentów). Ich realizacją zajmą się należące do Grup Aveex.com agencja Red Pen Public Relations, dom mediowy Essencja, agencja reklamowa Bandera oraz agencja interaktywna Sternick.
Współpraca została rozpoczęta w styczniu bieżącego roku. Za projekt z ramienia Aveex.com odpowiadają Izabela Jurek i Michał Tomasik. Nadzór nad całym projektem sprawuje Marcin Wojciechowski – dyrektor kreatywny Grupy Aveex.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.