Z początkiem lutego ruszyła nowa kampania billboardowa AVIKO. Tym razem prezentuje ona szeroki wybór frytek oraz ich niedawno odświeżone opakowania. Przekaz skierowany do mam, dzieci i wszystkich osób lubiących dobrą zabawę przygotowała agencja GPD Advertising.
Seria nowych motywów wykorzystuje zróżnicowany wygląd frytek i poprzez dorysowywanie do nich zabawnych kształtów nadaje im bardzo ciepły, humorystyczny charakter.
„Doszliśmy do wniosku, że zabawa z produktem to najlepszy sposób na przybliżenie produktów firmy konsumentom i zjednanie jej jeszcze większej sympatii zarówno u dzieci jak i dorosłych” – mówi Magda Liwacz prowadząca zlecenie ze strony agencji GPD. „Humorystyczne rysunki i hasła oprócz tego że bawią, zostały pomyślane w ten sposób, by jednocześnie wyraźnie eksponować i sprzedawać główne cechy poszczególnych rodzajów frytek AVIKO.”
Billboardy pełne sympatycznych frytkowych stworzeń pojawią się we wszystkich największych miastach Polski, a towarzyszyć im będzie wsparcie radiowo-konkursowe, kampania w Internecie oraz materiałów POS w punktach sprzedaży. W Internecie odbywać się będzie również konkurs, w ramach którego Klienci sami będą mogli popisać się pomysłowością i poczuciem humoru w dorysowywaniu własnych kształtów do frytek AVIKO. Nowa kampania potrwa do połowy kwietnia.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.