AVIKO jak z obrazka

Opublikowano: 4 lutego 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Z początkiem lutego ruszyła nowa kampania billboardowa AVIKO. Tym razem prezentuje ona szeroki wybór frytek oraz ich niedawno odświeżone opakowania. Przekaz skierowany do mam, dzieci i wszystkich osób lubiących dobrą zabawę przygotowała agencja GPD Advertising.

Seria nowych motywów wykorzystuje zróżnicowany wygląd frytek i poprzez dorysowywanie do nich zabawnych kształtów nadaje im bardzo ciepły, humorystyczny charakter.

„Doszliśmy do wniosku, że zabawa z produktem to najlepszy sposób na przybliżenie produktów firmy konsumentom i zjednanie jej jeszcze większej sympatii zarówno u dzieci jak i dorosłych” – mówi Magda Liwacz prowadząca zlecenie ze strony agencji GPD. „Humorystyczne rysunki i hasła oprócz tego że bawią, zostały pomyślane w ten sposób, by jednocześnie wyraźnie eksponować i sprzedawać główne cechy poszczególnych rodzajów frytek AVIKO.”

picture-1

Billboardy pełne sympatycznych frytkowych stworzeń pojawią się we wszystkich największych miastach Polski, a towarzyszyć im będzie wsparcie radiowo-konkursowe, kampania w Internecie oraz materiałów POS w punktach sprzedaży. W Internecie odbywać się będzie również konkurs, w ramach którego Klienci sami będą mogli popisać się pomysłowością i poczuciem humoru w dorysowywaniu własnych kształtów do frytek AVIKO. Nowa kampania potrwa do połowy kwietnia.

Hanna LaskowskaAVIKO jak z obrazka

Podziel się!

O autorze

hania