Z początkiem lutego ruszyła nowa kampania billboardowa AVIKO. Tym razem prezentuje ona szeroki wybór frytek oraz ich niedawno odświeżone opakowania. Przekaz skierowany do mam, dzieci i wszystkich osób lubiących dobrą zabawę przygotowała agencja GPD Advertising.
Seria nowych motywów wykorzystuje zróżnicowany wygląd frytek i poprzez dorysowywanie do nich zabawnych kształtów nadaje im bardzo ciepły, humorystyczny charakter.
„Doszliśmy do wniosku, że zabawa z produktem to najlepszy sposób na przybliżenie produktów firmy konsumentom i zjednanie jej jeszcze większej sympatii zarówno u dzieci jak i dorosłych” – mówi Magda Liwacz prowadząca zlecenie ze strony agencji GPD. „Humorystyczne rysunki i hasła oprócz tego że bawią, zostały pomyślane w ten sposób, by jednocześnie wyraźnie eksponować i sprzedawać główne cechy poszczególnych rodzajów frytek AVIKO.”
Billboardy pełne sympatycznych frytkowych stworzeń pojawią się we wszystkich największych miastach Polski, a towarzyszyć im będzie wsparcie radiowo-konkursowe, kampania w Internecie oraz materiałów POS w punktach sprzedaży. W Internecie odbywać się będzie również konkurs, w ramach którego Klienci sami będą mogli popisać się pomysłowością i poczuciem humoru w dorysowywaniu własnych kształtów do frytek AVIKO. Nowa kampania potrwa do połowy kwietnia.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.