AVIKO jak z obrazka

Z początkiem lutego ruszyła nowa kampania billboardowa AVIKO. Tym razem prezentuje ona szeroki wybór frytek oraz ich niedawno odświeżone opakowania. Przekaz skierowany do mam, dzieci i wszystkich osób lubiących dobrą zabawę przygotowała agencja GPD Advertising.

Seria nowych motywów wykorzystuje zróżnicowany wygląd frytek i poprzez dorysowywanie do nich zabawnych kształtów nadaje im bardzo ciepły, humorystyczny charakter.

„Doszliśmy do wniosku, że zabawa z produktem to najlepszy sposób na przybliżenie produktów firmy konsumentom i zjednanie jej jeszcze większej sympatii zarówno u dzieci jak i dorosłych” – mówi Magda Liwacz prowadząca zlecenie ze strony agencji GPD. „Humorystyczne rysunki i hasła oprócz tego że bawią, zostały pomyślane w ten sposób, by jednocześnie wyraźnie eksponować i sprzedawać główne cechy poszczególnych rodzajów frytek AVIKO.”

picture-1

Billboardy pełne sympatycznych frytkowych stworzeń pojawią się we wszystkich największych miastach Polski, a towarzyszyć im będzie wsparcie radiowo-konkursowe, kampania w Internecie oraz materiałów POS w punktach sprzedaży. W Internecie odbywać się będzie również konkurs, w ramach którego Klienci sami będą mogli popisać się pomysłowością i poczuciem humoru w dorysowywaniu własnych kształtów do frytek AVIKO. Nowa kampania potrwa do połowy kwietnia.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry