Karolina Olejnik-Pyka, pracująca w Centrum Kompetencyjnym w Katowicach, awansowała ze stanowiska Project Managera na Senior Project Managera.
Do obowiązków Karoliny należy nadzorowanie projektów, stała obsługa kluczowych klientów firmy oraz rozwój produktów.
Karolina Olejnik-Pyka pracuje w SMI od pięciu lat. Rozpoczynała jako Account Manager w Poznaniu. Po roku przeniosła się do Warszawy, gdzie jako New Business Manager odpowiadała za pozyskanie nowych klientów oraz opracowanie ofert sprzedażowych. W sierpniu 2005 roku, w związku z planami prywatnymi, przeniosła się do Centrum Kompetencyjnego w Katowicach, gdzie objęła stanowisko Project Managera.
„W SUPERMEDIA Interactive cenimy osoby samodzielne, otwarte i odpowiedzialne. Właśnie taka jest Karolina. Często wychodzi z inicjatywą, wyznacza sobie ambitne cele i skutecznie je realizuje. Jest ceniona przez klientów i współpracowników. Doskonale zna firmę i aktywnie włącza się w prowadzone działania, nie ograniczając się wyłącznie do swojego działu i obowiązków. Solidnie zapracowała na ten awans.” – mówi Mirosław Nowoszewski – Dyrektor Zarządzający SUPERMEDIA Interactive.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- BIODERMA wybiera Salestube do obsługi digital media dla czterech linii produktówNależąca do firmy NAOS marka BIODERMA wybrała należącą do Group One spółkę MarTech i e-commerce connected Salestube do obsługi w ...
- Tylko 25% lokalnych firm ma stronę internetową, a 68% Polaków szuka opiniiTylko 25% firm działających lokalnie posiada stronę internetową, podczas gdy ponad 68% Polaków szuka w sieci opinii o tych przedsiębiorstwach ...
- 45% Polaków wybiera zakupy stacjonarne z obawy o swoje daneKwestie związane z ochroną prywatności mają istotny wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Jak wynika z raportu Santander Consumer Banku „Między ...
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...