Netsprint wprowadza zmiany organizacyjne w zespołach odpowiedzialnych za Adkontekst oraz Adfocus. Zmiany mają na celu wzmocnienie sprzedaży oraz rozwój produktów dla eCommerce.
Tomasz Brzeziński, do tej pory główny analityk danych (Senior Data Scientist), awansował na stanowisko Business Development Directora i będzie odpowiadać za obszar performance marketingu, głównie Adkontekst eCommerce, Adfocus oraz Data Science.
Mariusz Jabłoński, dotychczasowy dyrektor rozwój biznesu, odpowiedzialny za rozwój platformy RTB Adfocus, obejmuje stanowisko eCommerce Sales Directora. Do jego obowiązków będzie należeć realizacja budżetu od strony sprzedażowej.
Tomasz Brzeziński (w Netsprint od 2015 r.) wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005 – 2012 w biurze reklamy Polsat Media był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego. W latach 2002-2005 współautor cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Ukończył kierunek Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Jest też certyfikowanym trenerem biznesu oraz fanem strategicznych gier planszowych.
Mariusz Jabłoński od ponad 15 lat jest związany z handlem, organizacją i rozwojem działów sprzedaży w spółkach z branży e-commerce i nowych technologii. Przed dołączeniem do Netsprint w 2015 roku, pracował w Alfa Projekt Sp. z o.o., zajmując się sprzedażą rozwiązań business intelligence wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem oraz jako Sales Director w RTB House SA. Jest absolwentem kierunku Handel Międzynarodowy Uczelni Łazarskiego.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.