zanox, sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6 marca połączyły siły tworząc nową markę pod nazwą Awin. zanox i Affiliate Window należą do Grupy zanox, utworzonej w 2010 roku w wyniku przejęcia Affiliate Window.
W ten sposób powstała największa sieć marketingu afiliacyjnego w Europie. Przez pierwsze cztery lata firmy działały jako niezależnie podmioty. W 2014 połączono je pod wspólnym kierownictwem Marka Waltersa (CEO), Adama Rossa (COO) i Petera Loveday (CTO), którzy wcześniej przez 10 lat kierowali Affiliate Window.
Grupa kontynuowała działalność w Niemczech, Holandii, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Skandynawii, Polsce i Brazylii jako zanox, natomiast na rynkach brytyjskim i amerykańskim posługiwała się nazwą Affiliate Window.
W 2016 roku podjęto decyzję o połączeniu obu firm pod ujednoliconą marką Awin. Zmianie nazwy towarzyszy także nowa identyfikacja wizualna. W logo Awin znalazły się trzy trójkąty symbolizujące reklamodawców, wydawców i konsumentów, którzy jednoczą się w ramach sieci. Nowa tożsamość marki symbolizuje ujednolicony sposób działania w Grupie, a ponadto podkreśla etos łatwego i bezproblemowego dostępu do globalnych rozwiązań partnerskich. Kontynuujemy działania ukierunkowane na postęp na każdym z rynków, zarówno pod kątem obsługi, jak i oferowanej technologii – powiedział Mark Walters, CEO Awin.
Wraz z nową marką uruchomiono także spójną globalną platformę. Ujednolicony interfejs Awin.com, dostępny dla reklamodawców i wydawców w każdym kraju, pozwala na swobodny wybór i dołączenie do dowolnego programu afiliacyjnego.
Platforma jest dostępna w 10 językach i obsługuje wiele walut. Obecnie można korzystać z niej w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, i Francji. Partnerzy zanox w Polsce, będą mieli możliwość skorzystania z nowej platformy jeszcze w tym roku.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.