Banki Spółdzielcze SGB stawiają na responsywne doświadczenie klientów

Opublikowano: 28 grudnia 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

SGB-Bank we współpracy z Asseco wdrożył bankowość elektroniczną SGB24 w kilkunastu Bankach Spółdzielczych korzystających ze wspólnego Zintegrowanego Rozwiązania Zrzeszeniowego SGB.

Banki Spółdzielcze SGB stawiają na responsywne doświadczenie klientów 1Główną zaletą, którą chwalą twórcy projektu, jest technologia RWD. Jej podstawową zaletą ma być uniwersalność – korzystanie z bankowości sprawdzać ma się niezależnie od rozmiaru urządzenia klienta (desktop, tablet, smartfon).

Kolejnym wyróżnikiem ma być fakt, że w systemie SGB24 klient sam wybiera z „butiku” te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w jego potrzeby i preferencje. Ma pełną swobodę samodzielnej zmiany układu pulpitu i sposobu zarządzania nim.

Ogromną zaletą nowego rozwiązania bankowości elektronicznej, bardzo istotną dla Banków SGB korzystających już z systemu Asseco, jest brak konieczności przeprowadzenia procesu migracji klientów. Oznacza to, że przez okres 6 miesięcy klienci będą mogli korzystać zarówno z dotychczasowej bankowości internetowej, jak i z nowej SGB24 – przekonuje Robert Tórz, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur w SGB-Banku S.A.

 

Dawid ZarazińskiBanki Spółdzielcze SGB stawiają na responsywne doświadczenie klientów

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.