Banki Spółdzielcze SGB stawiają na responsywne doświadczenie klientów

SGB-Bank we współpracy z Asseco wdrożył bankowość elektroniczną SGB24 w kilkunastu Bankach Spółdzielczych korzystających ze wspólnego Zintegrowanego Rozwiązania Zrzeszeniowego SGB.

Banki Spółdzielcze SGB stawiają na responsywne doświadczenie klientów 1Główną zaletą, którą chwalą twórcy projektu, jest technologia RWD. Jej podstawową zaletą ma być uniwersalność – korzystanie z bankowości sprawdzać ma się niezależnie od rozmiaru urządzenia klienta (desktop, tablet, smartfon).

Kolejnym wyróżnikiem ma być fakt, że w systemie SGB24 klient sam wybiera z „butiku” te miniaplikacje, które najlepiej trafiają w jego potrzeby i preferencje. Ma pełną swobodę samodzielnej zmiany układu pulpitu i sposobu zarządzania nim.

Ogromną zaletą nowego rozwiązania bankowości elektronicznej, bardzo istotną dla Banków SGB korzystających już z systemu Asseco, jest brak konieczności przeprowadzenia procesu migracji klientów. Oznacza to, że przez okres 6 miesięcy klienci będą mogli korzystać zarówno z dotychczasowej bankowości internetowej, jak i z nowej SGB24 – przekonuje Robert Tórz, p.o. Dyrektora Departamentu Produktów Bankowych i Procedur w SGB-Banku S.A.

 

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top