tele.DOM – firma zajmująca się interaktywnymi rozwiązaniami dla telewizji cyfrowej, będąca spółką córką firmy ADB (Advanced Digital Broadcast) zaprosiła portal internetowy Bankier.pl do współpracy przy interaktywnym serwisie.
Serwis tele.DOM to aplikacje zawierające treści stworzone z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej, których autorami w poszczególnych kategoriach są najlepsze polskie portale internetowe.
Nowym partnerem serwisu tele.DOM jest Polski Portal Finansowy Bankier.pl, który jest czołowym doradcą finansowym oraz źródłem wiarygodnych informacji ekonomiczno-gospodarczych dostarczanych za pośrednictwem internetu i kanałów mobilnych.
„Współpraca przy tym projekcie jest dla portalu Bankier.pl konsekwentną realizacją strategii firmy, zakładającą m.in.: wzmocnienie pozycji lidera w finansowym segmencie Internetu, rozwój portalu i poszerzanie kanałów dystrybucji. Ten nowy, interaktywny kanał to szansa na dotarcie z produktami i usługami ponad 35 renomowanych instytucji finasowych do następnych setek tysięcy nowych użytkowników” – mówi Maciej Klepacki Marketing Manager portalu Bankier.pl
„tele.DOM to projekt stworzony z myślą o użytkownikach telewizji cyfrowej, bo tylko ona daje możliwość bycia interaktywnym. Osoby dotychczas nie korzystające z Internetu mają teraz taką szansę. Skorzystają z treści specjalnie przygotowanych i dotarczanych przez najlepsze polskie portale. Do współpracy przy informacjach biznesowych, finansowych, edukacyjnych zaprosiliśmy Portal Bankier.pl” – mówi Katarzyna Sawka Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu firmy tele.DOM
Serwis tele.DOM zawiera szereg usług i informacji, które dotychczas dostępne były tylko dla użytkowników Internetu. Treści są przygotowywane przez różne portale internetowe a pogrupowane w kategorie ułatwiające ich wyszukiwanie. Wszystko to w trosce o wygodę, szybkość i prostotę użytkowania.
tele.DOM jest nierozerwalnie związany z telewizją cyfrową , działa na ekranie telewizora dzięki dekoderowi i jest obsługiwany za pomocą pilota lub opcjonalnej klawiatury. Dekoder fachowo nazywany Set-Top-Boxem a popularnie także przystawka bazuje na systemie operacyjnym MHP (Multimedia Home Platform), który podobnie jak Windows w świecie komputerów, umożliwia dostęp do np. serwisu przygotowanego przez Bankier.pl.
„Serwisy muszą być specjalnie przygotowane, gdyż nie ma możliwości technicznych, pokazania treści internetowej na telewizorze, w takiej formie jaką widzimy na monitorze komputera, ale nie oznacza to zmniejszenia ich walorów ” – mówi Katarzyna Sawka.
Usługi dodane, a jedną z nich jest serwis tele.DOM, stanowią nieodzowny element telewizji cyfrowej i bez wątpienia wpływa na sposób oglądania telewizji, angażując odbiorców w aktywne szukanie informacji, rozrywki czy interakcje z innymi użytkownikami. Dziś interaktyność w formie kompleksowego produktu jakim jest tele.DOM, oferuje jedna z większych sieci kablowych w Polsce.
tele.DOM Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego Holdingu ADB notowanego na Szwajcarskiej Giełdzie w Zurychu (SWX:ADBN). ADB Holding poszerzył swoją działalność biznesową o nowy produkt – interaktywną platformę dla telewizji cyfrowej tele.DOM.
W ramach tego projektu utworzono także nową firmę tele.DOM, która specjalizuje się w dostarczaniu usług interaktywnych.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.