Zysk netto, 65% wzrostu przychodów, czterokrotny wzrost oglądalności i wielokrotny liczby sprzedanych produktów finansowych – tak w 2004 roku rozwijał się Bankier.pl – spółka z portfela notowanego na GPW w Warszawie funduszu bmp AG. To już kolejny rok tak dynamicznego wzrostu czołowego polskiego portalu finansowego.
Rok 2004 to dla Bankier.pl kolejny okres dynamicznego wzrostu i bardzo dobrych wyników finansowych. Według wstępnych wyników spółka odnotowała wzrost przychodów o 65% do poziomu 3,3 mln zł oraz pozytywny wynik EBITDA w wysokości ok. 280 tys. zł. Jednocześnie, jako jedna z nielicznych internetowych spółek, Bankier zamknął cały rok 2004 zyskiem netto.
Dynamiczny rozwój firmy idzie w parze ze stale zwiększającym się zasięgiem portalu, mierzonym liczbą unikalnych użytkowników. Według najnowszych dostępnych danych (Megapanel Gemius/PBI, listopad 2004) portal odwiedziło 515 tys. użytkowników, co w porównaniu ze 132 tys. użytkowników, którzy odwiedzili strony Bankiera w listopadzie 2003 stanowi aż czterokrotny wzrost. Jednocześnie najnowsze nieoficjalne dane pokazują, że strony portalu finansowego odwiedza już blisko 700 tys. osób miesięcznie, co plasuje Bankiera na pozycji lidera wśród serwisów finansowych i biznesowych w Polsce.
Ciągłe wzbogacanie dostępnej w portalu oferty produktów finansowych oraz liczne promocje skierowanie wyłącznie do osób zamawiających w Bankier.pl, przyniosły rezultat w postaci kilkukrotnego wzrostu liczby produktów i usług finansowych sprzedawanych przez Bankiera. Obecnie do instytucji finansowych trafia miesięcznie ponad 5000 wniosków o jeden z ponad 100 atrakcyjnych produktów i usług finansowych, 30 partnerskich instytucji obecnych w Bankier.pl.
Stale rosnącą liczbę klientów Bankiera napędza także rozwianie nowych kanałów dystrybucji produktów finansowych, takich jak System Partnerski czy Internetowe Centrum Finansowe. Sprawiają one, że oferta partnerów Bankier.pl dociera do kilkukrotnie większego grona odbiorców. Samo Internetowe Centrum Finansowe, w ramach którego oferty finansowe Bankiera dostępne są na ponad 30 partnerskich serwisach internetowych (m.in. Gery.pl, IDG.pl czy Gazetaprawna.pl) dociera do ok. 2 milionów internautów.
W 2005 roku portal zamierza podjąć kolejne działania i nowe projekty, mające na celu umocnienie pozycji firmy na rynku. Szczegóły strategii na rok obecny i lata kolejne są na razie trzymane w tajemnicy i zostaną oficjalnie ogłoszone w najbliższych tygodniach.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.