SUPERMEDIA Interactive w ramach współpracy z BOŚ S.A. przygotowała nowy layout stron dla bankowości internetowej. Zmiany mają na celu uzyskanie spójności wszystkich serwisów BOŚ S.A.
Grafika dostosowana jest do layoutu nowego serwisu korporacyjnego, który został wdrożony w zeszłym roku. Została wprowadzona na wszystkich podstronach serwisu bosbank24.pl. Opracowano również nowy layout serwisów transakcyjnych „BOŚBank24 Twoje e-Konto” (dla klientów indywidualnych) oraz BOŚBank24 iBOSS (dla klientów korporacyjnych).
Piotr Pospieszny, Account Manager SUPERMEDIA Interactive, odpowiedzialny za realizację projektu, mówi:
Podstawowym celem projektu jest uzyskanie spójności wszystkich serwisów BOŚ S.A. i tym samym wzmocnienie wizerunku marki w Internecie. Nowy projekt wprowadza również drobne zmiany funkcjonalne, zmodyfikowano nawigację oraz dostęp do wybranych modułów. Odświeżona grafika, nowe zakładki i sekcje, klawiatura wirtualna, czy kalendarz z wyborem daty na kliknięcie, to tylko niektóre zmiany, które wprowadzono na stronach logowania i stronach transakcyjnych.
SMI przygotowała projekt graficzny i szablony HTML. Wdrożeniem zajęła się spółka Asseco Poland, która jest autorem systemów transakcyjnych BOŚ S.A. SUPERMEDIA Interactive współpracuje z BOŚ Bankiem od 2002 roku.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.