W połowie stycznia do należącego do Grupy Gemius Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) dołączyła nowa osoba – Barbara Krug. Jako Business Development Director zajmuje się rozwojem oferty badań marketingowych firmy, wsparciem merytorycznym zespołu oraz nawiązywaniem relacji i opieką nad kluczowymi Klientami.
Barbara Krug jest absolwentką matematyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz doktorem matematyki w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk. Od dwunastu lat związana jest z branżą badań marketingowych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w 1998 roku w SMG/KRC (obecnie Millward Brown SMG/KRC). W 2006 roku dołączyła do IPSOS, gdzie pełniła funkcję Szefa Zespołu Badań Ilościowych. Współtworzyła a następnie pełniła funkcję Dyrektora IPSOS Marketing – ponad pięćdziesięcioosobowej struktury specjalizującej się w realizacji kompleksowych (zarówno ilościowych, jak i jakościowych) badań marketingowych. W szczególności była odpowiedzialna za wprowadzanie produktów Ipsos Marketing na polski rynek.
18 stycznia br. objęła stanowisko Business Development Director w należącym do Grupy Gemius Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych. Dysponując dużą wiedzą z zakresu badań marketingowych oraz wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów wspiera merytorycznie zespół oraz rozwija relacje z Klientami. Do jej zadań należy między innymi poszerzanie oferty firmy o nowe produkty – tradycyjne badania realizowane przy wykorzystaniu najnowszych internetowych technik badawczych.
„Rynek badań marketingowych realizowanych online będzie wzrastał z każdym rokiem. Nie ukrywam, że wykorzystując nasze dotyczasowe doświadczenie chcemy być jego liderem. Przed nami jednak nowe wyzwania. Bardzo się cieszę, że do Grupy Gemius dołączyła Barbara Krug. Jej wiedza oraz doświadczenie badawcze i menedżerskie będą bardzo mocnym wzmocnieniem naszej firmy” – komentuje Jarosław Pawlak, Wiceprezes Gemius SA ds. badań.
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest agencją badawczą należącą do Grupy Gemius, specjalizującą się w realizacji ilościowych badań rynkowych, marketingowych oraz badań wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.