Barbara Krug w Grupie Gemius

W połowie stycznia do należącego do Grupy Gemius Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) dołączyła nowa osoba – Barbara Krug. Jako Business Development Director zajmuje się rozwojem oferty badań marketingowych firmy, wsparciem merytorycznym zespołu oraz nawiązywaniem relacji i opieką nad kluczowymi Klientami.

Barbara Krug jest absolwentką matematyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz doktorem matematyki w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk. Od dwunastu lat związana jest z branżą badań marketingowych. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w 1998 roku w SMG/KRC (obecnie Millward Brown SMG/KRC). W 2006 roku dołączyła do IPSOS, gdzie pełniła funkcję Szefa Zespołu Badań Ilościowych. Współtworzyła a następnie pełniła funkcję Dyrektora IPSOS Marketing – ponad pięćdziesięcioosobowej struktury specjalizującej się w realizacji kompleksowych (zarówno ilościowych, jak i jakościowych) badań marketingowych. W szczególności była odpowiedzialna za wprowadzanie produktów Ipsos Marketing na polski rynek.

18 stycznia br. objęła stanowisko Business Development Director w należącym do Grupy Gemius Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych. Dysponując dużą wiedzą z zakresu badań marketingowych oraz wieloletnim doświadczeniem w realizacji projektów wspiera merytorycznie zespół oraz rozwija relacje z Klientami. Do jej zadań należy między innymi poszerzanie oferty firmy o nowe produkty – tradycyjne badania realizowane przy wykorzystaniu najnowszych internetowych technik badawczych.

„Rynek badań marketingowych realizowanych online będzie wzrastał z każdym rokiem. Nie ukrywam, że wykorzystując nasze dotyczasowe doświadczenie chcemy być jego liderem. Przed nami jednak nowe wyzwania. Bardzo się cieszę, że do Grupy Gemius dołączyła Barbara Krug. Jej wiedza oraz doświadczenie badawcze i menedżerskie będą bardzo mocnym wzmocnieniem naszej firmy” – komentuje Jarosław Pawlak, Wiceprezes Gemius SA ds. badań.

Interaktywny Instytut Badań Rynkowych jest agencją badawczą należącą do Grupy Gemius, specjalizującą się w realizacji ilościowych badań rynkowych, marketingowych oraz badań wspomagających zarządzanie zasobami ludzkimi.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top