Bartosz Dobrzyński nowym CMO Play

PLAY pierwszym wyborem klientów zmieniających operatora – tak definiuje swój główny cel nowy szef Marketingu Play Bartosz Dobrzyński.

Bartosz Dobrzyński obejmie stanowisko Dyrektora ds. Marketingu, Członka Zarzadu P4 w pierwszych dniach lutego.

„Będziemy kontynuować ofensywę i w 2009 roku jeszcze przyśpieszymy tempo rozwoju oferując klientom niedrogie, proste oferty we wszystkich segmentach rynku” – gwarantuje Dobrzyński

Bartosz Dobrzyński rozpoczynał swoją karierę jako dziennikarz Gazety Wyborczej będąc jeszcze na studiach. W branży telekomunikacyjnej pracuje od 1999 roku zdobywając doświadczenie w Polkomtelu a następnie w PTK Centertel pełniąc funkcję dyrektora Pionu Marketingu Telefonii Komórkowej Grupy TP gdzie odpowiadał za segment marketingu masowego. Uzyskał tytuł MBA na Uniwersytecie Warszawskim.

We wrześniu 2008 roku zmienił swoją ścieżkę kariery na PLAY, gdzie do tej pory pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Marketingu.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top