Dzięki otrzymaniu certyfikatu Centrum Kompetencyjnego klienci, którzy zakupią od BCC licencje oprogramowania SAP, otrzymają możliwość wsparcia serwisowego bezpośrednio przez BCC. Klienci będą mogli przekazywać zgłoszenia serwisowe do organizacji serwisowej BCC, która bardzo dobrze zna specyfikę firmy i jej systemu SAP. Stały kontakt użytkowników systemu u klienta z konsultantami serwisowymi BCC sprawi, że zgłoszenia będą rozpatrywane indywidualnie przez osoby dobrze znające specyfikę działania firmy. Wszystko to zapewni szybsze i bardziej efektywne rozwiązywanie problemów.
Firmom korzystającym z oprogramowania SAP producent standardowo w ramach opłaty serwisowej zapewnia wsparcie przy rozwiązywaniu bieżących problemów, uaktualnienia i rozszerzenia oprogramowania, a także opiekę nad optymalnym wykorzystaniem zasobów systemowych. Do tej pory zgłoszenia generowane przez klientów SAP i BCC w Polsce trafiały do konsultantów z globalnej organizacji serwisowej SAP. Obecnie klienci będą mogli korzystać także z bezpośredniego wsparcia serwisowego, świadczonego przez BCC.
Przejęcie wsparcia przez BCC oznacza dla klienta lepsze wykorzystanie zasobów wiedzy globalnej organizacji serwisowej SAP, z którą konsultanci BCC kontaktują się w imieniu klienta. Łącząc znajomość systemu danego klienta z wieloletnim doświadczeniem oraz dostępem do wiedzy zgromadzonej w globalnym serwisie SAP, konsultanci są w stanie szybko zarekomendować klientowi optymalne rozwiązanie zgłaszanego przez niego problemu.
„Uzyskanie certyfikatu Centrum Kompetencyjnego jest dla nas uwieńczeniem kilkuletniego procesu rozwoju oferty serwisowej BCC. Teraz nasi klienci mogą otrzymać pełen wachlarz usług potrzebnych do utrzymania systemu SAP z jednego źródła – od doświadczonego partnera wdrożeniowego i serwisowego” – powiedział Waldemar Sokołowski, Dyrektor ds. technologii informatycznych w BCC.
„Przyznanie certyfikatu Centrum Kompetencyjnego, które nastąpiło po szczegółowym audycie organizacji serwisowej BCC, jest potwierdzeniem, że BCC posiada najwyższe kompetencje i wieloletnie doświadczenie w zakresie rozwoju i opieki nad systemami SAP. Wpisuje się to w długofalową strategię SAP, która zakłada budowanie jak najszerszej oferty serwisowej dla klientów użytkujących SAP. Zarówno zakres, jak i jakość obsługi serwisowej zapewnianej przez SAP i naszych partnerów wykracza ponad to, co mogą otrzymać firmy korzystające z oprogramowania ERP innych producentów” – stwierdziła Joanna Cendrowska, Customer Care and Support Manager w SAP Polska.
BCC oferuje także dodatkowe wsparcie techniczne oraz aplikacyjne, zapewniając klientom pełen zakres koniecznych usług serwisowych, związanych z utrzymaniem systemu SAP.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.