Sieć Riccardo zakończyła testy rozwiązania opartego o technologię iBeacon i jeszcze przed świętami klienci będą mogli korzystać z personalizowanej promocji w stacjonarnych salonach sprzedaży.
Gdy klient będzie miał aktywną aplikację, tuż po wejściu do sklepu otrzyma na telefon informację o nowych promocjach. Otrzymywane informacje będą spersonalizowane i będą uwzględniać preferencje zakupowe klienta. Klient będzie mógł otrzymać również informacje o rozmieszczeniu produktów.
Riccardo rozwija multichannel dzięki technologii iBeacon i Proximity Marketing przy wsparciu zintegrowanych systemu iPresso i RTB Tracker. Za przeprowadzeniem akcji promocyjnej tej usługi stoi Grupa AMP Media, specjalizująca się w usługach e-commerce.
Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play oraz App Store.
Spółka Riccardo jest właścicielem sklepu internetowego oraz 15 salonów z obuwiem i odzieżą ulokowanych w centrach handlowych największych miast Polski.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!