Dla stałego Klienta, firmy Omnires firma Becomo S.A. wykonała wizerunkowy serwis nowej serii produktów do łazienek „Plus”.
Seria „Plus” łączy, baterie i akcesoria łazienkowe w jedną linię produktów. Seria ta powstała w wyniku współpracy dwóch firm: Carlo Nobili S.p.A. Rubinetterie (drugi pod względem wielkości producent armatury łazienkowej i kuchennej we Włoszech) i Colombo Design S.p.A. (znany i ceniony producent akcesoriów łazienkowych i okuć do drzwi i okien ). Połączyły one swoje siły i zaprezentowały wspólną linie armatury łazienkowej oraz kuchennej z akcesoriami łazienkowymi pod nazwą „Plus”.
„Naszym zadaniem było przygotowanie wizerunkowej prezentacji serii w Internecie oraz w wersji off-line” – powiedział Jakub Anioł, kierownik projektu.
W tym celu została użyta technologia flash, która daje wysokie możliwości animacji i ciekawej prezentacji wszystkich produktów serii. Przygotowany serwis WWW ma przede wszystkim w swoim założeniu położyć nacisk na prezentację produktu ukazując zastosowanie w nim najnowocześniejszej technologii i funkcjonalności projektu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.