W związku z kolejną fazą rejestracji domen .EU (Landrush II) firma Domeny.pl wprowadziła nową usługę „EU-Express”. Przeznaczona jest ona dla przedsiębiorców, którzy nie mogli nabyć domen unijnych podczas pierwszych etapów ich rejestracji.
Usługa ta adresowana jest do firm, których wnioski na domeny .eu zostały odrzucone lub z innych powodów nie było szans na ich rejestrację. – „EU-Express” daje możliwość polskim firmom ustawienia się w pierwszej kolejności po domeny unijne. A podczas rejestracji po 7 czerwca, podobnie jak w przeszłości, liczyć się będzie zasada: „Kto pierwszy, ten lepszy”. Im wyżej będziemy w kolejce, tym większa szansa na zdobycie domeny – mówi Wojciech Dyląg z Domeny.pl – Dzięki usłudze będzie można wyprzedzić konkurencję w walce o ciekawą nazwę domeny – dodaje.
Według W. Dyląga w ciągu ostatnich kilku dni zgłosiło się kilkadziesiąt polskich firm, którym z różnych powodów nie udało się zarejestrować własnych domen .eu. – Działo się tak z powodu uchybień formalnych, tj. nie wysłania w terminie dokumentów lub niezgodności nazwy domeny ze znakiem towarowym. To eliminowało firmy z walki o domeny. Teraz jest ostatni dzwonek, aby je zdobyć – tłumaczy Wojciech Dyląg.
W ramach usługi „EU – Express” dostępne są dwa warianty: „Landrush II Express” i „Landrush II Standard”. Ich odbiorcy będą mogli wziąć udział także w specjalnych promocjach oferowanych przez Domeny.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.