Believe dla Sony

Opublikowano: 31 grudnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencja Believe została zaproszona przez firmę Sony do współpracy przy projekcie „Świat High Definition Sony”. Przygotowana przez zespół Believe mikrowitryna – prezentująca „Świat High Definition Sony” – jest elementem ogólnopolskiej kampanii Sony promującej produkty High Definition.
"Projekt jest mariażem naszego wyobrażenia o Świecie HD jako o pewnym "nibylandzie", miejscu zgoła fantastycznym i abstrakcyjnym, oraz o bohaterach nowej reklamówki Sony BRAVIA. Jednocześnie staraliśmy się zachować jakość, którą marka Sony już osiągnęła nie tylko w swoich projektach internetowych (sony.pl), ale przede wszystkim w swoich produktach” – mówi website designer BELIEVE, Mateusz Cissowski, autor projektu serwisu Świat High Definition Sony.

Strona „Świat High Definition Sony” wykreowana i wyprodukowana przez agencję BELIEVE we współpracy z Klientem, wspiera akcje promocyjne prowadzone przez Sony w największych miastach Polski w wybranych galeriach handlowych.

To projekt nowoczesny, w którym zastosowano wyłącznie technologię flash, ukazałuje „kosmiczny” świat z planetami przedstawiającymi poszczególne kategorie produktów. Umieszczone przy nich opisy ułatwią poznanie danej kategorii produktów.

Agencja reklamowa BELIEVE działa na polskim rynku od 2000 roku. Jest niezależną, polską agencją typu full service. Znana jest ze swej precyzji w działaniach, wysokiej komunikatywności i przełamujących konwencję projektów. Starannie opracowana strategia, kreatywność i pasja pracowników BELIEVE wykorzystywana była i jest z powodzeniem przez takie prestiżowe marki jak: Procter & Gamble, HYUNDAI, Cinema City, NOKIA, Telepizza, TP SA, TVN czy S.C. JOHNSON. Więcej informacji na www."Projekt jest mariażem naszego wyobrażenia o Świecie HD jako o pewnym "nibylandzie", miejscu zgoła fantastycznym i abstrakcyjnym, oraz o bohaterach nowej reklamówki Sony BRAVIA. Jednocześnie staraliśmy się zachować jakość, którą marka Sony już osiągnęła nie tylko w swoich projektach internetowych (sony.pl), ale przede wszystkim w swoich produktach” – mówi website designer BELIEVE, Mateusz Cissowski, autor projektu serwisu Świat High Definition Sony.

Strona „Świat High Definition Sony” wykreowana i wyprodukowana przez agencję BELIEVE we współpracy z Klientem, wspiera akcje promocyjne prowadzone przez Sony w największych miastach Polski w wybranych prestiżowych galeriach handlowych.

To projekt nowoczesny, w którym zastosowano wyłącznie technologię flash. Z tego powodu strona ładuje się dłużej od html-owych, warto jednak poczekać chwilę, żeby naszym oczom ukazał się „kosmiczny” świat z planetami przedstawiającymi poszczególne kategorie produktów. Umieszczone przy nich opisy ułatwią poznanie danej kategorii produktów. Dowiemy się także, w jaki sposób najlepiej połączyć je w funkcjonalne zestawy.

Hanna LaskowskaBelieve dla Sony

Podziel się!

O autorze

hania