Trans24.pl – internetowy sklep z asortymentem dla transportowców doczekał się nowej odsłony. Obok odświeżonej szaty graficznej na internautów czeka nowy przyjazny layout, bogaty asortyment i promocje.
Dotychczas, wchodzący w skład Grupy TRANS, market transportowy dostępny był pod adresem http://24trans.pl.
– Zdecydowaliśmy się na zmianę adresu z uwagi na naszych klientów, którzy przez pomyłkę, często intuicyjnie, szukali nas w sieci właśnie pod adresem trans24.pl – mówi Andrzej Pupin, Prezes Zarządu spółki Zi-Co, która zarządza sklepem.
Pomysł stworzenia sklepu z asortymentem dla transportowców powstał w 2007 roku z inicjatywy twórców giełdy TRANS – największej polskiej giełdy ładunkowej. – Chodziło o to, aby ułatwić pracę ludziom bezpośrednio związanym z transportem, stworzyć miejsce, w którym z każdego zakątka świata można zakupić produkt, który jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania nie tylko firmowego taboru, ale również całej firmy. – dodaje Pupin.
Teraz interface strony http://trans24.pl stał się jeszcze bardziej przejrzysty i funkcjonalny. Przyjazny layout i bardzo czytelna organizacja pozwala zaoszczędzić czas na wyszukiwanie i zamawianie pożądanych produktów. Dostęp do sklepu jest możliwy z poziomu przeglądarki oraz poprzez przycisk w głównym oknie komunikatora TRANS. Nowa opcja pozwala na porównywanie kilku pozycji na raz, co pomaga w podjęciu właściwej decyzji zakupowej. Obsługa poinformuje o dostępności produktu i terminie realizacji zamówienia, przesyłki są realizowane przez firmę kurierską. Klienci mogą skorzystać z wygodnej dla siebie formy rozliczenia – gotówką (przy odbiorze osobistym lub za pobraniem) lub w formie przelewu, przedpłatą.
Z okazji premiery nowej odsłony sklepu jego operator przygotował dla klientów promocje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.