Veracomp rozszerza ofertę rozwiązań ochrony treści komunikacji elektronicznej (ang. content security). Dystrybutor podpisał umowę o współpracy z brytyjską firmą Clearswift, liderem rynku oprogramowania zabezpieczającego przed zalewem niechcianych, nielegalnych oraz szkodliwych treści, zawartych w poczcie elektronicznej, stronach WWW czy plikach dostępnych przez FTP. Veracomp został jedynym, autoryzowanym dystrybutorem rozwiązań Clearswift w regionie Europy Środkowowschodniej.
Nowy kontrakt pozwoli dystrybutorowi wzbogacić ofertę w zakresie bezpieczeństwa sieci. Dotychczas Veracomp koncentrował się na produktach do zabezpieczania sieci teleinformatycznych przed włamaniami zewnętrznymi i wewnętrznymi. Zapory ogniowe, ochrona antywirusowa, systemy wykrywania i blokowania włamań do sieci oraz ocena stanu zabezpieczeń systemów IT – stanowiły podstawę oferty dystrybutora w tym zakresie. Podpisując umowę z Clearswift, Veracomp może zaproponować kolejne technologie umożliwiające firmom zabezpieczyć się przed zagrożeniami internetowymi.
W ofercie Veracomp dostępne jest specjalizowane oprogramowanie Clearswift z serii MAILsweeper i WEBsweeper. Produkty z rodziny MAILsweeper zabezpieczają pocztę elektroniczną. Analizują przychodzącą i wychodzącą pocztę, wykrywają i usuwają wirusy oraz nielegalne lub niepożądane treści np. spam, pornografia. Produkty z serii WEBsweeper chronią przed zagrożeniami pochodzącymi z serwisów WWW. Skanują ruch w sieci WWW, identyfikują i blokują niechciane treści przesyłane z serwerów do przeglądarek WWW. Pozwalają także zarządzać ruchem i obciążeniami sieci.
Veracomp kieruje ofertę do firm integracyjnych wdrażających systemy informatyczne w przedsiębiorstwach. Zapewnia im wsparcie techniczne w przygotowaniu projektu, instalacji i eksploatacji systemu bezpieczeństwa. Obecnie przygotowywany jest pakiet usług dotyczący tworzenia polityki bezpieczeństwa. Centrum edukacyjne Veracomp – Compendium tworzy program szkoleń i ścieżkę edukacyjną.
Z badań „Spam Index” prowadzonych przez firmę Clearswift na rynku brytyjskim wynika, że w październiku br najwięcej niechcianych ofert dotyczyło zdrowia (27 proc.), finansów (24 proc.), pornografii (16 proc.), promocji produktów (15 proc.) oraz informatyki (11 proc.). W przesyłkach wykorzystywany jest już motyw świąt Bożego Narodzenia. ilość niechcianych wiadomości na temat finansów wzrosła z 12 do 24 procent. Wzrost ten jest związany z pojawieniem się ofert tanich kredytów przedświątecznych. Mimo nasilonej kampanii przeciwko nielegalnemu kopiowaniu filmów najczęściej promowanym produktem w spamach byty nagrywarki DVD.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.