Firma Continental, producent opon samochodowych, uruchomiła nowy projekt mający zwiększyć poziom bezpieczeństwa na polskich drogach. Za pomysł kampanii, oraz planowanie mediów internetowych, odpowiedzialny jest Fastbridge, należący do Initiative Media. Kreację stworzyła agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR).
Inicjatywie towarzyszy kampania reklamowa w Internecie, zachęcająca do sezonowej wymiany opon. Wychodzi ona na przeciw oczekiwaniom kierowców, dla których bezpieczeństwo jazdy i panowanie nad pojazdem staje się coraz ważniejsze. Głównym elementem kampanii jest double billboard, prezentujący wypowiedzi osób związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego: pilota rajdowego, oficera wydziału prasowego policji i specjalisty ds. technicznych firmy Continental.
Dzięki temu, mniej świadomi wagi problemu, internauci mogą wprost ze strony, na której emitowana jest reklama, dowiedzieć się, jak istotne jest dostosowanie ogumienia do warunków panujących na drodze. Było to możliwe dzięki zastosowaniu niestandardowego rozwiązania – billboardu, który umożliwia emisję streamingu video, a nawet wybór spośród konkretnych wypowiedzi specjalistów.
Towarzyszący kampanii serwis ContiWinterContact prezentuje ofertę producenta oraz umożliwia dobór odpowiedniego, dla konkretnego samochodu, ogumienia. Internauci znajdą tam również szczegółowe informacje na temat wpływu prawidłowego doboru opon na bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.