Bezpieczniej z Continentalem

Opublikowano: 8 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma Continental, producent opon samochodowych, uruchomiła nowy projekt mający zwiększyć poziom bezpieczeństwa na polskich drogach. Za pomysł kampanii, oraz planowanie mediów internetowych, odpowiedzialny jest Fastbridge, należący do Initiative Media. Kreację stworzyła agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR).

Inicjatywie towarzyszy kampania reklamowa w Internecie, zachęcająca do sezonowej wymiany opon. Wychodzi ona na przeciw oczekiwaniom kierowców, dla których bezpieczeństwo jazdy i panowanie nad pojazdem staje się coraz ważniejsze. Głównym elementem kampanii jest double billboard, prezentujący wypowiedzi osób związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego: pilota rajdowego, oficera wydziału prasowego policji i specjalisty ds. technicznych firmy Continental.

Bezpieczniej z Continentalem 1

Dzięki temu, mniej świadomi wagi problemu, internauci mogą wprost ze strony, na której emitowana jest reklama, dowiedzieć się, jak istotne jest dostosowanie ogumienia do warunków panujących na drodze. Było to możliwe dzięki zastosowaniu niestandardowego rozwiązania – billboardu, który umożliwia emisję streamingu video, a nawet wybór spośród konkretnych wypowiedzi specjalistów.

Towarzyszący kampanii serwis ContiWinterContact prezentuje ofertę producenta oraz umożliwia dobór odpowiedniego, dla konkretnego samochodu, ogumienia. Internauci znajdą tam również szczegółowe informacje na temat wpływu prawidłowego doboru opon na bezpieczeństwo i komfort jazdy.

Hanna LaskowskaBezpieczniej z Continentalem

Podziel się!

O autorze

hania