Firma Continental, producent opon samochodowych, uruchomiła nowy projekt mający zwiększyć poziom bezpieczeństwa na polskich drogach. Za pomysł kampanii, oraz planowanie mediów internetowych, odpowiedzialny jest Fastbridge, należący do Initiative Media. Kreację stworzyła agencja interaktywna Hypermedia (ISOBAR).
Inicjatywie towarzyszy kampania reklamowa w Internecie, zachęcająca do sezonowej wymiany opon. Wychodzi ona na przeciw oczekiwaniom kierowców, dla których bezpieczeństwo jazdy i panowanie nad pojazdem staje się coraz ważniejsze. Głównym elementem kampanii jest double billboard, prezentujący wypowiedzi osób związanych z bezpieczeństwem ruchu drogowego: pilota rajdowego, oficera wydziału prasowego policji i specjalisty ds. technicznych firmy Continental.
Dzięki temu, mniej świadomi wagi problemu, internauci mogą wprost ze strony, na której emitowana jest reklama, dowiedzieć się, jak istotne jest dostosowanie ogumienia do warunków panujących na drodze. Było to możliwe dzięki zastosowaniu niestandardowego rozwiązania – billboardu, który umożliwia emisję streamingu video, a nawet wybór spośród konkretnych wypowiedzi specjalistów.
Towarzyszący kampanii serwis ContiWinterContact prezentuje ofertę producenta oraz umożliwia dobór odpowiedniego, dla konkretnego samochodu, ogumienia. Internauci znajdą tam również szczegółowe informacje na temat wpływu prawidłowego doboru opon na bezpieczeństwo i komfort jazdy.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.