UPC, paneuropejski dostawca usług komunikacji szerokopasmowej, wprowadza dla abonentów swojej usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu chello nowy system zwalczający niepożądaną pocztę elektroniczną (spam). Jest to kolejny etap programu inwestycyjnego UPC, zaanonsowanego we wrześniu br., którego celem jest zwalczanie wirusów i spamu. W pierwszym etapie UPC wprowadziła skaner antywirusowy McAfee, który chroni skrzynki pocztowe abonentów chello. Dzięki temu oczyszczono z wirusów 3,5 mln e-maili spośród 125 mln wiadomości zeskanowanych w pierwszym miesiącu działania skanera w 8 krajach Europy.
Nowy system antyspamowy zostanie uruchomiony w skrzynkach pocztowych wszystkich klientów internetowych UPC w całej Europie bez dodatkowych opłat.
Zwalczanie spamu i wirusów stało się jednym z największych wyzwań dla dostawców usług internetowych. Wprowadzając nowe zabezpieczenia, UPC zwiększa jakość świadczonych usług i bezpieczeństwo swoich sieci w całej Europie.
Wprowadzany własnie system antyspamowy BrightMail filtruje wszystkie wiadomości e-mail, które przychodzą do serwera poczty chello lub go opuszczają. Tak jak w wypadku skanera antywirusowego, filtr antyspamowy aktywuje się w skrzynkach pocztowych automatycznie, dzięki czemu klienci nie muszą instalować dodatkowego oprogramowania. Ponadto klient może sam dezaktywować lub aktywować nową usługę oraz ustawić kilka opcji filtrujących.
Abonenci chello zostali poinformowani o wprowadzeniu nowych zabezpieczeń oraz o stałym zaangażowaniu UPC w zwiększanie bezpieczeństwa w sieci.
Wpisy promowane
- Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży oparty na sztucznej inteligencjiDostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając sobie większościowe udziały w startupie, jakim jest Esenca Digital Workwear S.R.L. ...
- Zadbaj o właściwą kondycję psychiczną swoich pracownikówDzisiejsze czasy charakteryzują się szybkim tempem życia, które w połączeniu z presją związaną z rywalizacją na coraz bardziej konkurencyjnym rynku ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
- Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.