UPC, paneuropejski dostawca usług komunikacji szerokopasmowej, wprowadza dla abonentów swojej usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu chello nowy system zwalczający niepożądaną pocztę elektroniczną (spam). Jest to kolejny etap programu inwestycyjnego UPC, zaanonsowanego we wrześniu br., którego celem jest zwalczanie wirusów i spamu. W pierwszym etapie UPC wprowadziła skaner antywirusowy McAfee, który chroni skrzynki pocztowe abonentów chello. Dzięki temu oczyszczono z wirusów 3,5 mln e-maili spośród 125 mln wiadomości zeskanowanych w pierwszym miesiącu działania skanera w 8 krajach Europy.
Nowy system antyspamowy zostanie uruchomiony w skrzynkach pocztowych wszystkich klientów internetowych UPC w całej Europie bez dodatkowych opłat.
Zwalczanie spamu i wirusów stało się jednym z największych wyzwań dla dostawców usług internetowych. Wprowadzając nowe zabezpieczenia, UPC zwiększa jakość świadczonych usług i bezpieczeństwo swoich sieci w całej Europie.
Wprowadzany własnie system antyspamowy BrightMail filtruje wszystkie wiadomości e-mail, które przychodzą do serwera poczty chello lub go opuszczają. Tak jak w wypadku skanera antywirusowego, filtr antyspamowy aktywuje się w skrzynkach pocztowych automatycznie, dzięki czemu klienci nie muszą instalować dodatkowego oprogramowania. Ponadto klient może sam dezaktywować lub aktywować nową usługę oraz ustawić kilka opcji filtrujących.
Abonenci chello zostali poinformowani o wprowadzeniu nowych zabezpieczeń oraz o stałym zaangażowaniu UPC w zwiększanie bezpieczeństwa w sieci.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.