Bank Millennium udostępnił w aplikacji mobilnej możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz biletów parkingowych. Nowa usługa oferowana jest we współpracy z firmą Mobile Traffic DATA (moBILET).
Użytkownik może zalogować się do aplikacji i wybrać z menu opcję Bilety i parkomaty. Aby kupić bilet komunikacji miejskiej, należy wybrać miasto, przewoźnika i typ biletu, skasować bilet w aplikacji i np. ustawić go jako wigdet przed zalogowaniem, co pozwala na jego okazanie podczas kontroli biletów, bez konieczności dostępu do internetu.
W przypadku biletów parkingowych należy podać numer rejestracyjny samochodu, wybrać miasto, strefę i czas ważności biletu oraz pozostawić za szybą winietę moBILET dostępną bezpłatnie w Biurze Strefy Płatnego Parkowania lub kartkę z napisem „moBILET”. Użytkownik może wybrać opcję bez limitu czasu i w dowolnym momencie zakończyć parkowanie lub opcję parkowania przez określony czas, która również pozwala na jego przedłużenie, jak i wcześniejsze zakończenie. W każdym przypadku klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju. Opłaty za bilety pobierane są automatycznie z wybranego konta w Banku Millennium.
Aktualnie mogą z niej korzystać użytkownicy telefonów z systemem Android, a już wkrótce również z systemem iOS.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.