Sieć reklamy biznesowej BizOn media i portal finansowy Bankier.pl zakończyły dwuletnią współpracę. Sieć BizOn media nadal będzie obsługiwać powierzchnię reklamową serwisów PIT.pl, VAT.pl, Twoja-Firma.pl oraz MamBiznes.pl z portfolio grupy Bankier.pl.
Rozstanie nastąpiło wskutek zmiany strategii sprzedażowej serwisu Bankier.pl, który planuje się skupić na bezpośrednim wsparciu sprzedaży produktów finansowych za pośrednictwem portalu.BizOn media prowadzi intensywne działania na rzecz pozyskiwania nowych witryn. Do BizOn media dołączył na wyłączność serwis PB.pl. Sieć kontynuuje także współpracę z serwisami wchodzącymi w skład Grupy Infor.
„Dywersyfikacja serwisów pozwala na większą elastyczność względem doboru grupy celowej pod kątem planowania i realizowania kampanii dla naszych klientów. Z uwagi na to BizOn media współpracuje nie tylko z dużymi, biznesowymi markami jak eGospodarka czy Rzeczpospolita, ale również z szeregiem mniejszych, specjalistycznych serwisów o tematyce finansowej, prawnej czy podatkowej” – mówi Mariusz Miedziałowski, Head of BizOn media.
W chwili obecnej BizOn media koncentruje się na pozyskiwaniu kolejnych serwisów z kategorii „biznes, finanse, prawo”, celem wzbogacenia i uatrakcyjnienia swojej oferty oraz umocnienia swojej pozycji na rynku reklamy display. Zasięg BizOn media wyniósł w grudniu 2010 roku 7,6 mln internautów (Megapanel PBI/Gemius, 2010.12).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.