Biznesowa sieć reklamowa BizOn media rozszerza ofertę o cztery nowe produkty: Pakiety stałych obecności, poranne Happy Hours, retargeting oraz model sprzedaży łączący CPM i CPC.
„Nowa oferta stanowi odpowiedź na potrzeby rynku. Produkty zostały opracowane na postawie opinii naszych Klientów, a także w oparciu o sugestie czołowych planerów Internetu, z którymi w pierwszym kwartale br. odbyliśmy specjalne spotkanie BizOn Update” – mówi Rafał Szychowski kierujący siecią BizOn media.
Pakiety obecności stałych (Flat Fee) obejmują tygodniową emisję formy Rectangle 300×250 na wybranych witrynach z danej kategorii – MSP (m.in. Bankier.pl, VAT.pl, Money.pl), Prawo (m.in. GazetaPrawna.pl, e-Prawnik.pl, ABC.com.pl, Lex.com.pl), Giełda i finanse (m.in. Parkiet.com, Bankier.pl, Stooq.pl) lub Super Brands (najbardziej markowe serwisy sieci BizOn media, m.in. RP.pl, Money.pl, Twoja-firma.pl). Pakiety FF umożliwiają reklamodawcom zaplanowanie obecności na wielu prestiżowych witrynach po znacznie niższych kosztach niż w przypadku kampanii CPM.
Druga nowość BizOn media – Happy Hours polega na kampanii zasięgowej w całej sieci reklamowej w godzinach o najwyższej oglądalności, a więc od 8:00 do 11:00. Emisja bez cappingu oznacza dużą intensywność kampanii, co przekłada się na jej zauważalność wśród internautów.
Kolejnym produktem, który od maja br. wprowadzony zostaje przez BizOn media jest retargeting, a więc namierzanie poprzez cookiesy internautów, którzy wcześniej odwiedzili konkretną stronę, bądź widzieli daną reklamę i wyświetlenie im kampanii na każdej innej witrynie z sieci BizOn media bądź ARBOnetwork. Retargeting umożliwia tym samym dotarcie do użytkowników potencjalnie najbardziej zainteresowanych danym przekazem reklamowym.
Sieć BizOn media postanowiła także zaoferować Klientom nowy model sprzedaży – hybrydę CPM i CPC, a więc połączenie opłat za odsłony z opłatą za kliknięcia wykonane przez użytkowników. Propozycja ta skierowana jest do reklamodawców nastawionych na rozliczanie kampanii za efekt, przy czym sieć gwarantuje określoną liczbę kliknięć, jaka zostanie uzyskana w trakcie kampanii przy danej liczbie odsłon.
„Poszerzanie oferty przez BizOn’a stanowi odpowiedź na potrzeby rynku i zapełnienie pewnych nisz. Przygotowane rozwiązania typu Flat Fee czy retargeting z pewnością spotkają się z bardzo dobrym odbiorem wśród marketerów. Szczególnie retargeting oraz hybrydowy model CPM+CPC powinny z dużym powodzeniem wesprzeć działania sprzedażowe naszych Klientów” – mówi Michał Kidała, Interactive Media Manager w Hypermedia.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.