Uruchomienie usługi w Turcji zbiegło się w czasie z rejestracją 10-milionowego użytkownika w serwisie. Turcja jest trzynastym krajem w którym działa BlaBlaCar.
Decyzja o uruchomieniu serwisu w Turcji została podjęta po ogłoszonej w lipcu trzeciej rundzie finansowania przez inwestorów na kwotę 100 milionów dolarów.
W Turcji widzimy olbrzymi potencjał dla rozwoju wspólnych przejazdów na długich dystansach. Ceny paliw należą do najwyższych na świecie, co oznacza, że wielu kierowców zainteresowanych jest dzieleniem się kosztami podróży. Poza tym osoby podróżujące pomiędzy miastami poszukują alternatywy dla powolnych autobusów czy zbyt drogich samolotów – powiedział Nicolas Brusson, współzałożyciel i dyrektor operacyjny serwisu.
BlaBlaCar łączy osoby zainteresowane transportem z kierowcami, którzy gotowi są udostępnić im miejsca podczas zaplanowanej przez siebie podróży. Za pośrednictwem serwisu z góry ustalana jest cena, którą pasażerowie mają zapłacić kierowcy w ramach podziału kosztów przejazdu.
W Stambule zostanie otwarte ósme biuro BlaBlaCar. Obecnie serwis BlaBlaCar funkcjonuje w krajach Beneluksu, we Francji, Hiszpanii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Turcji, na Ukrainie oraz w Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.