Black & White PR

Opublikowano: 6 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi:

Agencje PO PROSTU PR i PRIMOLOKO po ponad rocznej kooperacji od 5 sierpnia funkcjonować będą pod jedną wspólna marką „Black & White PR”.
Podczas ponad rocznej współpracy agencje Primoloko i Po Prostu PR miały okazję przekonać się, jak zespoły obydwu firm mogą wzajemnie wspierać się oraz skutecznie realizować powierzone projekty. Agencje liczą na to, że połączenie sił pod jedną wspólna marką „Black & White PR” to pierwszy krok milowy w rozwoju przedsięwzięcia.

– Nazwa postrzegana może być przez wielu jako kontrowersyjna. Słowo „black” widniejące w nazwie może narzucać skojarzenia z czarnym pr-em, a z tym zapewniamy nie chcemy mieć nic wspólnego – mówi Agnieszka Kołogrecka. – Uznałyśmy jednak, że połączenie słów „black & white” ilustruje dokumentalizm, jaki towarzyszy pracy każdego pr-owca. Poza tym dla wtajemniczonych jasnym jest, że nasza wspólna agencja nie może się inaczej nazywać. Zapewniam że każdy nasz klient, kontrahent, dziennikarz, producent etc. który nas spotyka, rozumie jej genezę.

Hanna LaskowskaBlack & White PR

Podziel się!

O autorze

hania