BLUE GRASS i ALTHERMEDIA połączyły swe siły. W odpowiedzi na potrzeby rynku powołano do życia konsorcjum, które oferuje klientom skuteczniejsze, nowatorskie, bardziej kreatywne i dostępne niż dotychczas formy komunikacji marketingowej.
Poznańska agencja reklamowa BLUE GRASS – znana z odważnej kreacji oraz ALTHERMEDIA – firma z siedzibą w Warszawie oferująca nośniki typu outdoor (wielki format), indoor, ambient media i kampanie internetowe, podjęły ścisłą współpracę, dzięki której mogą oferować swym klientom komplementarne działania z zakresu szeroko pojętej komunikacji i reklamy. W tym partnerskim związku agencja BLUE GRASS odpowiada za koncepcje i projekty graficzne, zaś ALTHERMEDIA dostarcza nowatorskie formy komunikacji, w tym także zaawansowane technologicznie nośniki i media.
Odpowiadając na oczekiwania zmieniającego się rynku i konsumentów, BLUE GRASS i ALTHERMEDIA skupiają się na tworzeniu optymalnych rozwiązań komunikacyjnych, które intrygują i inicjują interakcję, zdając sobie jednocześnie sprawę z faktu, że w obecnej sytuacji jedynie najbardziej kreatywne formy i narzędzia reklamy będą mogły skutecznie budować siłę marek.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.