BLUE GRASS i ALTHERMEDIA połączyły swe siły

Opublikowano: 23 października 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

BLUE GRASS i ALTHERMEDIA połączyły swe siły. W odpowiedzi na potrzeby rynku powołano do życia konsorcjum, które oferuje klientom skuteczniejsze, nowatorskie, bardziej kreatywne i dostępne niż dotychczas formy komunikacji marketingowej.

Poznańska agencja reklamowa BLUE GRASS – znana z odważnej kreacji oraz ALTHERMEDIA – firma z siedzibą w Warszawie oferująca nośniki typu outdoor (wielki format), indoor, ambient media i kampanie internetowe, podjęły ścisłą współpracę, dzięki której mogą oferować swym klientom komplementarne działania z zakresu szeroko pojętej komunikacji i reklamy. W tym partnerskim związku agencja BLUE GRASS odpowiada za koncepcje i projekty graficzne, zaś ALTHERMEDIA dostarcza nowatorskie formy komunikacji, w tym także zaawansowane technologicznie nośniki i media.

Odpowiadając na oczekiwania zmieniającego się rynku i konsumentów, BLUE GRASS i ALTHERMEDIA skupiają się na tworzeniu optymalnych rozwiązań komunikacyjnych, które intrygują i inicjują interakcję, zdając sobie jednocześnie sprawę z faktu, że w obecnej sytuacji jedynie najbardziej kreatywne formy i narzędzia reklamy będą mogły skutecznie budować siłę marek.

Tomasz UchańskiBLUE GRASS i ALTHERMEDIA połączyły swe siły

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski