Grupa Kolastyna uruchomiła nowy serwis internetowy dla marki Tanita. Na stronie www.tanita.com.pl znajdują się między innymi szczegółowe prezentacje produktów z portfolio Tanity oraz porady dotyczące skutecznych i bezpiecznych metod depilacji. Serwis został przygotowany przez agencję interaktywną Blueberry.
Nowy design www.tanita.com.pl podkreśla nowoczesny charakter marki Tanita. Przejrzystszy układ strony i nowoczesna grafika sprawiają, że serwis jest funkcjonalny i przyjazny użytkownikom. W przyszłości witryna będzie rozbudowywana i wykorzystywana do interaktywnej komunikacji z klientami.
„Strona internetowa jest jednym z elementów nowego wizerunku marki Tanita. Produkty oferowane pod tą marką przeznaczone są dla kobiet nowoczesnych, dynamicznych, podążających za trendami, które poszukują sprawdzonych i skutecznych preparatów depilacyjnych. Liczymy, że nowa witryna umożliwi nam dotarcie z kompleksową informacją do szerszego grona konsumentek i – podobnie jak w przypadku produktów – spotka się z pozytywnym przyjęciem z ich strony” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Grupy Kolastyna.
Grupa Kolastyna udoskonala i rozwija komunikację z konsumentami za pomocą internetu. Nowe serwisy www dwóch głównych marek Grupy: Laboratorium Kolastyna oraz Miraculum zostały uruchomione w maju 2007. Natomiast w listopadzie 2006 roku Grupa Kolastyna uruchomiła korporacyjny serwis www.grupakolastyna.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.