Blueberry dla marki Tanita

Opublikowano: 1 kwietnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

Grupa Kolastyna uruchomiła nowy serwis internetowy dla marki Tanita. Na stronie www.tanita.com.pl znajdują się między innymi szczegółowe prezentacje produktów z portfolio Tanity oraz porady dotyczące skutecznych i bezpiecznych metod depilacji. Serwis został przygotowany przez agencję interaktywną Blueberry.
Nowy design www.tanita.com.pl podkreśla nowoczesny charakter marki Tanita. Przejrzystszy układ strony i nowoczesna grafika sprawiają, że serwis jest funkcjonalny i przyjazny użytkownikom. W przyszłości witryna będzie rozbudowywana i wykorzystywana do interaktywnej komunikacji z klientami.

„Strona internetowa jest jednym z elementów nowego wizerunku marki Tanita. Produkty oferowane pod tą marką przeznaczone są dla  kobiet nowoczesnych, dynamicznych, podążających za trendami, które poszukują sprawdzonych i skutecznych preparatów depilacyjnych. Liczymy, że nowa witryna umożliwi nam  dotarcie z kompleksową informacją do szerszego grona konsumentek i – podobnie jak w przypadku produktów – spotka się z pozytywnym przyjęciem z ich strony” – powiedziała Anna Mamczur, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Grupy Kolastyna.

Grupa Kolastyna udoskonala i rozwija komunikację z konsumentami za pomocą internetu. Nowe serwisy www dwóch głównych marek Grupy: Laboratorium Kolastyna oraz Miraculum zostały uruchomione w maju 2007. Natomiast w listopadzie 2006 roku Grupa Kolastyna uruchomiła korporacyjny serwis www.grupakolastyna.pl.

Hanna LaskowskaBlueberry dla marki Tanita

Podziel się!

O autorze

hania